فیلم کامل ترمز بریدن اتوبوس در حصارک کرج تصادف زنجیره ای

فیلم کامل ترمز بریدن اتوبوس خط واحد در حصارک کرج تصادف زنجیره ای

فیلم کامل ترمز بریدن اتوبوس در حصارک کرج تصادف زنجیره ای در حصارک کرج و تلفات ترمز بریدن اتوبوس خط واحد پل حصارک کرج را در این صفحه ببینید.

فیلم کامل ترمز بریدن اتوبوس در حصارک کرج تصادف زنجیره ای

فیلم ترمز بریدن اتوبوس در حصارک کرج تصادف

امروز سه شنبه سوم خرداد ۱۴۰۱ یک دستگاه اتوبوس خط واحد شهرداری کرج در پل حصارک این شهر به دلیل نقص فنی خسارات زیادی به این خودروها وارد کرد.

گفته می‌شود این اتوبوس دستگاه خودرو را زیر گرفته و خسارت وارد کردن داین اتوبوس همچنین یک دستگاه مینی‌بوس را هم مورد آسیب قرار داده است تصاویر این تصادف را میتوانید در این صفحه مشاهده کنید

لازم به ذکر است که اکثر اتوبوس های شرکت خط واحد فرسودگی زیادی داشته و به همین دلیل نقص فنی آنها باعث تصادفات زیادی در کشور میشود.

جواد توسلی مهر مدیرعامل ایران خودرو دیزل در گفت و گو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان ، با اشاره به تولید اتوبوس در کشور گفت: ظرفیت خوبی در زمینه تولید اتوبوس وجود دارد. کشور اتوبوس تولید کند، بنابراین کارخانه یک شیفتی می تواند اتوبوس تولید کند، می تواند سالانه هزار دستگاه تولید کند و در صورت نیاز می تواند سه شیفت تولید کند که در این صورت ظرفیت تولید به سه هزار دستگاه افزایش می یابد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *