تصاویر تشییع پیکر شهید سردار قاسم سلیمانی در اهواز

تصاویر تشییع پیکر شهید سردار قاسم سلیمانی در اهواز

تصاویر تشییع پیکر شهید سردار قاسم سلیمانی در اهواز را به همراه جزئیات در ادامه این صفحه مشاهده نمایید.

پیکر شهید بزرگ و شجاع ایرانی امروز از عراق به اهواز منتقل شد و با استقبال بی نظیر مردم مواجه گردید پیکر شهید سپهبد قاسم سلیمانی در حالی وارد اهواز شد که موج جمعیت مردم اهواز و شهرهای اطراف بسیار شگفت انگیز بود.

تصاویر تشییع پیکر شهید سردار قاسم سلیمانی در اهواز و تهران و مشهد

تصاویر تشییع پیکر شهید قاسم سلیمانی در اهواز

اکثر خیابان های منتهی به فرودگاه اهواز کاملا قفل شد و مردم به زحمت میتوانستند حرکت کنند.

بازتاب گسترده استقبال پرشور مردم از تشییع پیکر سردار ایرانی در رسانه های دنیا از مهمترین اتفاقات امروز بود که شبکه سی ان ان آن را به صورت زنده پوشش داد و موجب حیرت کارشناسان و مجریان این شبکه شد

تصاویر تشییع پیکر شهید سردار قاسم سلیمانی در اهواز

مردم خوزستان در اطراف فرودگاه با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل و با عزاداری و سوگواری از سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و یاران شهیدش استقبال کردند.

پیکر مطهر سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و همرزمان شهیدشان امروز با حضور باشکوه مردم قدرشناس در اهواز از ساعت هفت و ۳۰ دقیقه صبح از میدان مولوی به طرف چهار راه سلمان فارسی تشییع و سپس به مشهد مقدس منتقل می‌شود.

تصاویر تشییع پیکر شهید سردار قاسم سلیمانی در اهواز

جمعیتی که خود را به محل برگزاری مراسم رسانده است بسیار پر حجم است به گونه‌ای که محل‌های برگزاری مراسم دیگر توان حضور جمعیت را ندارد.

مردم از شب قبل از شهرهای دور و نزدیک خود را به اهواز رسانده و منتظر در آغوش کشیدن پیکر مطهر سردار دل‌ها و همرزمان شهیدش هستند.

تصاویر تشییع پیکر شهید سردار قاسم سلیمانی در اهواز

به گزارش مهر، تشییع پیکر مطهر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ابو مهدی المهندس از فرماندهان برجسته محور مقاومت و همرزمان شهیدشان در اهواز انجام شد.

مردم خوزستان در اطراف فرودگاه اهواز با سر دادن شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» و با عزاداری و سوگواری از سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و یاران شهیدش استقبال کردند.

تصاویر تشییع پیکر شهید سردار قاسم سلیمانی در اهواز

مردم خوزستان با حضور باشکوه در مراسم تشییع پیکر سردار قاسم سلیمانی به مسئولان اعلام کردند که فقط به انتقام سخت راضی هستند.

همانگونه که پیش بینی می‌شد مردم خوزستان حضوری باشکوه در مراسم تشییع پیکر سردار حاج قاسم سلیمانی داشتند.

آنها با حمل دست نوشته‌ها و شعارهای خود اعلام کردند تنها به گرفتن انتقام سخت به تلافی شهادت سردار قاسم سلیمانی راضی هستند و نباید مسئولان به انتقامی ساده بسنده کنند.

اغلب مردم خوزستان آمادگی خود را برای اعزام به عراق و جنگ به آمریکا اعلام کرده‌اند.

تصاویر تشییع پیکر شهید سردار قاسم سلیمانی در اهواز تصاویر تشییع پیکر شهید سردار قاسم سلیمانی در اهواز تصاویر تشییع پیکر شهید سردار قاسم سلیمانی در اهوازتصاویر تشییع پیکر شهید سردار قاسم سلیمانی در اهوازتصاویر تشییع پیکر شهید سردار قاسم سلیمانی در اهواز و تهران و مشهد تصاویر تشییع پیکر شهید سردار قاسم سلیمانی در اهواز تصاویر تشییع پیکر شهید سردار قاسم سلیمانی در اهواز تصاویر تشییع پیکر شهید سردار قاسم سلیمانی در اهواز تصاویر تشییع پیکر شهید سردار قاسم سلیمانی در اهواز تصاویر تشییع پیکر شهید سردار قاسم سلیمانی در اهواز

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *