تصاویر مسابقات مچ اندازی زنان در ایران - سنندج 1401 (عکس)

تصاویر مسابقات مچ اندازی زنان در ایران – سنندج 1401 (عکس)

مسابقات قهرمانی مچ اندازی زنان در سنندج برگزار شد مسابقاتی که در دو دسته مردان و زنان برگزار شد و این ششمین دوره مسابقات باشگاه های کشور بوده که از 14 اسفند استارت خورده است که در بخش زنان 16 ورزشکار حضور دارند و از 15 استان مختلف کشور در این رقابت ها حاضر شده اند.

تصاویر مسابقات مچ اندازی زنان در ایران

مسابقات مچ اندازی زنان مدتی در کشور متوقف شده بود که در نهایت مجددا از سر گرفته شد همچنین خانم ها در رشته بدنسازی نیز برای ادامه فعالیت های خود حاضر شده اند.

تصاویر مسابقات مچ اندازی زنان در ایران - سنندج 1401 (عکس) تصاویر مسابقات مچ اندازی زنان در ایران - سنندج 1401 (عکس) تصاویر مسابقات مچ اندازی زنان در ایران - سنندج 1401 (عکس) تصاویر مسابقات مچ اندازی زنان در ایران - سنندج 1401 (عکس) تصاویر مسابقات مچ اندازی زنان در ایران - سنندج 1401 (عکس) تصاویر مسابقات مچ اندازی زنان در ایران - سنندج 1401 (عکس) تصاویر مسابقات مچ اندازی زنان در ایران - سنندج 1401 (عکس) تصاویر مسابقات مچ اندازی زنان در ایران - سنندج 1401 (عکس) تصاویر مسابقات مچ اندازی زنان در ایران - سنندج 1401 (عکس)

مچ اندازی از مسابقات پرطرفدار بوده که این دوره در استان کردستان و شهر سنندج برگزار میشود و استقبال خیلی خوبی از ان صورت گرفته است.

در ادامه میتوانید تعدادی از تصاویر این مسابقات را مشاهده نمایید که خانم ها با یکدیگر به رقابت مچ اندای پرداخته اند.

ششمین دوره مسابقات قهرمانی مچ اندازی باشگاه‌های کشور و انتخابی تیم ملی آقایان و بانوان به میزبانی سنندج آغاز شد. ششمین دوره مسابقات قهرمانی مچ اندازی باشگاه‌های کشور در بخش بانوان روز یکشنبه ۱۴ اسفند شروع و در این مسابقات ۱۶۰ بانوی ورزشکار از ۱۵ استان کشور حضور دارند.

نفرات برتر این دوره از رقابت‌ها در قالب تیم ملی مچ اندازی کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا حضور پیدا خواهند کرد. با اعلام کمیته مچ اندازی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام کشور مسابقات مچ اندازی قهرمانی بانوان و آقایان آسیا اردیبهشت ماه سال آینده به میزبانی ایران برگزار خواهد شد و استان کردستان یکی از گزینه‌های مطرح برای میزبانی این مسابقات است.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *