احتمال تعطیلی شنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ مشخص شد تکلیف مردم روشن شد

احتمال تعطیلی مدارس روز شنبه 13 خرداد 1402 به دلیل بین التعطیل بودن از توفعاتی است که مردم دارند و از دولت خواستارند که این روز را تعطیل کنند تا بتوانند برنامه ریزی کنند و در نهایت دلت تکلیف مردم را روشن کرد و درباره روز شنبه 13 خرداد 1402 اطلاع رسانی کرد.

تعطیلی شنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ مشخص شد تکلیف مردم روشن شد

اخبار تعطیلی مدارس روز شنبه 13 خرداد 1402

به گزارش رسانه های رسمی کشور روز شنبه 13 خرداد 1402 تعطیل نیست و همه ادارات و بانک های خصوصی و دولتی باز هستند و حتی امتحانات روز شنبه دانش اموزان به قوت خود باقیست و دانش اموزان برای امتحان باید به مدرسه و یا محل ازمون بروند.

روزهای یکشنبه و دوشنبه به دلیل رحلت امام خمینی تعطیلی رسمی میباشد و روز شنبه تعطیل نیست و به گفته دولت به اندازه کافی در تقویم تعطیلی رسمی وجود دارد و نمیتوان روزهای بین التعطیلی را هم تعطیل کرد.

روند برگزاری امتحانات نوبت دوم مدارس به این صورت است که هر ساله در خرداد ماه، دانش آموزان در محل برگزاری امتحان حاضر شده و سوالات مربوطه را پاسخ می دهند. با توجه به ابلاغیه آموزش و پرورش تمامی امتحانات خرداد ماه امسال حضوری می باشد و دانش آموزان می بایست با توجه به برنامه امتحانی خود اقدام به برنامه ریزی برای مطالعه دروس نمایند.

رضوان حکیم‌زاده معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش به تشریح جزئیات برگزاری امتحانات دانش‌آموزان دبستانی پرداخت و اظهار کرد: در دوره اول ابتدایی یعنی پایه‌های اول، دوم و سوم در دروس فارسی و ریاضی و در دوره دوم ابتدایی یعنی پایه‌های چهارم و پنجم در دروس فارسی، ریاضی و علوم و پایه ششم در کلیه دروس علاوه بر ابزارهای مختلف ارزشیابی کیفی – توصیفی، در پایان سال تحصیلی آزمون‌های کتبی برگزار می‌شود.

تعطیلی سینما‌های کشور در ایام رحلت امام خمینی

محمدرضا صابری در آستانه فرارسیدن رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی و گرامیداشت قیام ۱۵ خرداد، گفت: سینما‌های سراسر کشور در روز‌های یکشنبه و دوشنبه هفته آینده (۱۴ و ۱۵ خردادماه) تعطیل هستند و فعالیت آن‌ها از روز سه‌شنبه ۱۶ خرداد از سر گرفته خواهد شد.

او با اشاره به وضعیت نسبتا خوب این روز‌های سالن‌های سینمایی گفت: فیلم «فسیل» که فروش بالایی در این مدت داشته، یک اتفاق خوب برای سینما است و نکته مثبت درباره آن رضایت مخاطبان است. با این حال امیدوارم این روند برای تمام فیلم‌ها در سینما ادامه داشته باشد.

ترافیک در محور چالوس سنگین است

علی زندی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به وضعیت ترافیکی محورهای استان البرز اظهار کرد: تردد تمامی وسایل نقلیه از محور چالوس مسیر شمال به جنوب تا اطلاع بعدی ممنوع بوده و ترافیک در مسیر جنوب به شمال حدفاصل شهرستانک تا گرماب سنگین است.

وی بیان کرد: ترافیک در آزادراه کرج – قزوین محدوده مهرویلا سنگین است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز با اشاره به ترافیک سنگین در آزادراه تهران – شمال مسیر جنوب به شمال محدوده تونل شماره ۱۲ و ۱۳ و حدفاصل تونل شماره ۱۶ تا انتهای آزادراه متذکر شد: این محور فاقد مداخلات جوی است.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *