تعطیلی ادارات و بانک ها فردا یکشنبه ۹ مرداد ۱۴۰۱ مشخص شد

تعطیلی فردا دوشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ مشخص شد (ادارات و بانک ها )

تعطیلی ادارات و بانک ها فردا یکشنبه ۹ مرداد ۱۴۰۱ مشخص شد

تعطیلی ادارات و بانک ها فردا دوشنبه 10 مرداد 1401 به دلیل آلودگی هوا مشخص شد و آیا فردا تعطیل است یا خیر آخرین خبر درباره تعطیلی تهران و البرز ، خوزستان ، اهواز ، آبادان ، مشهد، همدان ، اراک ، ایلام ، شیراز ، اصفهان ، سمنان ، هرمزگان ، کرمان ، کرمانشاه ، یزد ، بندر گناوه، قم ، لرستان ، قزوین ، زنجان ، شیروان ، بروجرد ، بجنورد ، بیرجند ،قصرشیرین ، زاهدان ، تبریز ، ارومیه ، چهارمحال بختیاری ، یاسوج ، بوشهر ، ، رشت ، مازندران ، ساری ، گیلان ، گرگان ، بندرعباس و قشم ،کردستان ، سنندج ، سقز و دیواندره ، خرم آباد، اردبیل ، کاشمر ، ازنا ، الگودرز ، کوهدشت ، دورود ، هشتگرد ، آبیک ، بروجرد ، دزفول ، خرمشهر ، اندیمشک ، ماهشهر ، بهبهان ، هویزه ، مهران ،سوسنگرد ، … را در این صفحه ببینید.

تعطیلی فردا دوشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۱

آلودگی هوا در برخی از شهرهای کشورمان و بارش‌های سیل آسای باران و به راه افتادن سیلاب های خطرناک بسیاری از شهرهای کشورمان دچار سیل زدگی شدند و باعث گردید برخی از هموطنان جان خود را از دست بدهند در همین رابطه برخی از استانهای کشورمان شرایط ویژه‌ای را برای تعطیلی ادارات در نظر گرفته است تا زندگی مردم به مخاطره نیفتد

هنوز درباره طیلی فردا گزارشی منتشر نشده است

بر اساس یک مطالعه انتساب سریع توسط یک تیم بین المللی از دانشمندان آب و هوا، تغییرات آب و هوایی باعث شده است که رویدادهای بارانی شدید مشابه آنچه که منجر به سیل ماه گذشته در آلمان، بلژیک، هلند و لوکزامبورگ شد بین 1.2 تا 9 برابر بیشتر باشد. همچنین دریافتند که چنین بارندگی‌هایی در منطقه به دلیل گرمایش ناشی از انسان در حال حاضر 3 تا 19 درصد شدیدتر است.

نتایج گزارش جدید هیئت بین‌دولتی تغییرات آب و هوایی (IPCC) را تقویت می‌کند، که می‌گوید اکنون شواهد صریح وجود دارد که نشان می‌دهد انسان‌ها آب و هوای سیاره را گرم می‌کنند و تغییرات آب و هوایی ناشی از انسان، محرک اصلی تغییرات در شرایط آب و هوایی شدید است. این گزارش نشان داد که با افزایش دما، اروپای غربی و مرکزی در معرض بارندگی شدید و سیل قرار خواهند گرفت.

این رویداد بار دیگر در سال 2021 نشان می‌دهد که شکست‌های افراطی رکوردهای مشاهده‌شده، که با تغییرات آب و هوایی تشدید می‌شود، می‌تواند به هر نقطه‌ای ضربه بزند، خسارات زیادی به بار آورد و منجر به مرگ و میر شود. مقامات محلی و ملی اروپای غربی باید از خطرات فزاینده ناشی از بارش شدید آگاه باشند تا برای رویدادهای احتمالی آینده بهتر آماده شوند.»

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *