تعطیلی ادارات و بانک ها فردا یکشنبه ۹ مرداد ۱۴۰۱ مشخص شد

تعطیلی فردا یکشنبه ۹ مرداد ۱۴۰۱ مشخص شد (ادارات و بانک ها )

تعطیلی ادارات و بانک ها فردا یکشنبه ۹ مرداد ۱۴۰۱ مشخص شد

تعطیلی ادارات و بانک ها فردا یکشنبه 9 مرداد به دلیل آلودگی هوا مشخص شد و آیا فردا تعطیل است یا خیر آخرین خبر درباره تعطیلی تهران و البرز ، خوزستان ، اهواز ، آبادان ، مشهد، همدان ، اراک ، ایلام ، شیراز ، اصفهان ، سمنان ، هرمزگان ، کرمان ، کرمانشاه ، یزد ، بندر گناوه، قم ، لرستان ، قزوین ، زنجان ، شیروان ، بروجرد ، بجنورد ، بیرجند ،قصرشیرین ، زاهدان ، تبریز ، ارومیه ، چهارمحال بختیاری ، یاسوج ، بوشهر ، ، رشت ، مازندران ، ساری ، گیلان ، گرگان ، بندرعباس و قشم ،کردستان ، سنندج ، سقز و دیواندره ، خرم آباد، اردبیل ، کاشمر ، ازنا ، الگودرز ، کوهدشت ، دورود ، هشتگرد ، آبیک ، بروجرد ، دزفول ، خرمشهر ، اندیمشک ، ماهشهر ، بهبهان ، هویزه ، مهران ،سوسنگرد ، … را در این صفحه ببینید.

تعطیلی ادارات و بانک ها فردا یکشنبه ۹ مرداد ۱۴۰۱

ادارات دولتی یزد فردا تعطیل شد

با تصمیم ستاد بحران استانداری یزد فردا یکشنبه ۹ مردادماه ۱۴۰۱ اداره‌های دولتی این شهر تعطیل اعلام شد. سازمان‌های خدمات رسان فردا مشغول خدمت‌رسانی هستند و بانکها نیز در شعب منتخب به مردم ارائه خدمت می‌کنند.فعالیت ادارات نیز به صورت کشیک اعلام شده است.

با توجه به سال‌های اخیر در برخی از شهرهای کشورمان زندگی بسیاری از مردم مختل کرده است و حتی جان بسیاری از افراد را به خطر انداخته و تعداد زیادی از هموطنان ما جان خود را از دست داده‌اند.

در برخی از شهرهای کشورمان از جمله استان یزد و کرمان و خوزستان و البرز و شیراز و هرمزگان سبب شده که خسارات فراوان به مردم وارد شود استانداردهای برخی استان ها تصمیمات ویژه‌ای را برای تعطیلی ادارات و بانک ها در نظر گرفته اند تا جان مردم به خطر نیفتد تا به حال ویدیو های زیادی در فضای مجازی منتشر شده مبنی بر حوادث ناگواری که برای مردم در شهرهای مختلف کشورمان روی داده است

باید به این نکته توجه کرد که بارش های سیل آسا خیلی زود می تواند مسیر مسیل ها را برای مردم بسیار خطرناک کند قدرت این سیل ها به قدری زیاد است که کامیون ها و درختان را از بین برده و بسیاری از خانواده‌های ایرانی را داغدار کرده است به شما پیشنهاد می کنیم که در صورتی که در مسیر رودخانه و مناطقی که عبور سیل فراهم می‌شود قرار نگیرید تا خدایی نکرده خطری شما را تهدید نکند.

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *