تعطیلی مدارس اهواز و خوزستان فردا ۱۱ یکشنبه ۱۴۰۱ آلودگی هوا

تعطیلی مدارس اهواز و خوزستان فردا یکشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ آلودگی هوا

تعطیلی مدارس و ادارات اهواز و خوزستان فردا یکشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ جزئیات تعطیلی مدارس و ادارات شهرهای استان خوزستان و شهرهای خوزستان فردا  را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

تعطیلی مدارس اهواز و خوزستان فردا ۱۱ یکشنبه ۱۴۰۱ آلودگی هوا

تعطیلی مدارس اهواز و خوزستان فردا ۱۱ یکشنبه

با توجه به وضعیت آب و هوایی فردا در استان خوزستان که گرد و غبار سراسر این استان و گرفته است بسیاری از دانش‌آموزان می خواهند بدانند که آیا فردا مدارس تعطیل خواهد شد یا خیر روز چهارشنبه گذشته به دلیل آلودگی بسیار زیاد هوا و ورود گرد و غبار های شدید مدارس تعطیل اعلام شد و حالا این وضعیت تداوم پیدا کرده و باعث شده دانش‌آموزان با مشکل جدی روبرو شوند.

در حال حاضر آلودگی هوا در خوزستان ۶ برابر حد مجاز و استاندارد بوده که این باعث شده نگرانی برای مردم به وجود بیاید چرا که هنوز ادارات و مدارس استان تعطیل نشده است اگر خواهی که از سمت عربستان و عراق وارد خوزستان شده و هر ساله مشکلات فراوانی را برای مردم این را به وجود می‌آورد

عراق در روز چهارشنبه سومین طوفان گرد و غبار شدید خود در دو هفته گذشته را متحمل شد که به طور موقت پروازهای فرودگاه های بغداد و نجف را متوقف کرد، زیرا پدیده آب و هوا به طور فزاینده ای در حال افزایش است.

هوای بغداد با ورقه ای از غبار خاکستری و نارنجی غلیظ بود، در حالی که خبرگزاری دولتی INA به نقل از اداره هواشناسی می گوید انتظار می رود که طوفان اخیر روز پنجشنبه برطرف شود.

پروازها در فرودگاه بین المللی بغداد به دلیل دید ضعیف به حالت تعلیق درآمد.

فرودگاهی که به شهر مقدس شیعیان نجف در جنوب خدمات رسانی می کند نیز با انتشار بیانیه ای از توقف پروازها خبر داد.

دو طوفان گرد و غبار در اوایل ماه آوریل کشور را درنوردید و ده ها نفر را با مشکلات تنفسی در بیمارستان بستری کردند و پروازهای تعدادی از فرودگاه ها را موقتاً زمین گیر کرد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *