تعطیلی مدارس ایلام و کرمانشاه فردا سه شنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ آلودگی هوا

تعطیلی مدارس ایلام و کرمانشاه فردا سه شنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ آلودگی هوا

تعطیلی مدارس ایلام و کرمانشاه فردا سه شنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ آلودگی هوا را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

تعطیلی مدارس ایلام و کرمانشاه فردا سه شنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ آلودگی هوا

اخبار تعطیلی مدارس ایلام و کرمانشاه

با توجه به آلودگی شدید هوا در برخی از شهرهای کشورمان از جمله ایلام و کرمانشاه بسیاری از مردم این شهرها منتظر هستند ببینید که آیا مدارس و ادارات تعطیل خواهند شد یا خیر.

تا به حال استانداری های این شهرها خبری مبنی بر تعطیلی مدارس صادر نکرده است در صورت دریافت خبر در این صفحه درج خواهد شد. فردا مدارس و ادارات همه شهرها دایر فعال میباشد.

در این باره پزشک متخصص بیماریهای عفونی بیان نمود:
اندازه تاثیر آلودگی هوا ریه ها به نوع و مواد آلاینده هایی که در هوا می باشد و همچنین غلظت آلاینده‌ها و اندازه ورود آلاینده‌ها به ریه ها بستگی دارد.

علی امیری، در یک مصاحبه بیان نمود : کسانی که در محیط هایی فعالیت می‌کنند که سطح آلودگی آن بالا می باشد، مثل فعالیت در جاده های پر رفت و آمد، امکان دارد علائمی از جمله گرفتگی مجاری تنفسی و یا سرفه را تجارب کنند، ولی کسانی که به مشکل هایی مبتلا می باشند، بالا بودن سطح آلاینده های هوا می‌تواند سبب بروز علائم بسیار شدیدتری مثل حمله های آسم و بیماری های مزمن انسداد ریه می‌شوند و امکان دارد کسانی که آسم دارند، هنگامی که غلظت آلاینده‌ها بالا باشد، مجبور شوند از اسپری استفاده کنند.

تعطیلی مدارس ایلام و کرمانشاه فردا

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. امیر حسین

    شورشو در نیارین دیگع اه ما میخوایم بریم مدرسه 🙄🙄

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *