تعطیلی مدارس تهران و البرز شنبه و یکشنبه مشخص شد تعطیلی ۱۹ و ۲۰ آذر

تعطیلی مدارس تهران و البرز شنبه و یکشنبه به علت آلودگی هوا ۱۹ و ۲۰ آذر ۱۴۰۱

تعطیلی مدارس تهران و البرز شنبه و یکشنبه مشخص شد تعطیلی ۱۹ و ۲۰ آذر

تعطیلی مدارس تهران و البرز شنبه و یکشنبه

تعطیلی مدارس تهران و البرز شنبه و یکشنبه تایید شد ۱۹ و ۲۰ آذر مدارس تعطیل شد شنبه و یکشنبه ۱۹ و ۲۰ آذر ماه در تمامی شهرستان‌های استان تهران و البرز به جز دماوند و فیروزکوه، مهد‌های کودک و پیش‌دبستانی‌ها تعطیل و تمام مدارس در مقاطع ابتدایی و متوسطه غیرحضوری و به‌صورت مجازی دایر است.

آلودگی ها معضل جهان

کیفیت پایین هوا یک چالش بزرگ جهانی از آلوده کردن محیط زیست گرفته تا آسیب رساندن به سلامتی که از آثار آلودگی هوا به شمار می رود. هیچ کس از اثرات منفی آلودگی هوا مصون نیست، اما بسیاری فکر می کنند این بار مشترک بر زندگی آنها تأثیر نمی گذارد.

پاکیزه نگهداشتن هوا وظیفه همه است و آلودگی هوا قابل پیشگیری است. راه‌حل‌های این مسئله مبرم نیز برای مقابله با بحران آب و هوا، تقویت جوامع فراگیر و بهبودهای کلیدی است. با همکاری یکدیگر، ما یک فرصت طلایی برای تغییر رویکرد خود به یکی از قاتلان پنهان بزرگ داریم.

نه تنها آلاینده های هوا و گازهای گلخانه ای منابع یکسانی دارند، برخی از آلاینده ها مستقیماً در گرم شدن کره زمین نقش دارند. کاهش این آلاینده ها (که آلاینده های آب و هوایی کوتاه مدت نامیده می شوند) سرعت تغییرات آب و هوا را کاهش می دهد و به کاهش گرمایش به 1.5 درجه سانتیگراد کمک می کند.

تعطبلی مدارس تهران و البرز

بر اساس مصوبات این کارگروه، شنبه و یکشنبه ۱۹ و ۲۰ آذر ماه در تمامی شهرستان‌های استان تهران و البرز به جز دماوند و فیروزکوه، مهد‌های کودک و پیش‌دبستانی‌ها تعطیل و تمام مدارس در مقاطع ابتدایی و متوسطه غیرحضوری و به‌صورت مجازی دایر است.

همچنین فعالیت‌های ورزشی در فضا‌های باز روز‌های شنبه و یکشنبه ممنوع است.

از شهروندان تقاضا می‌شود از تردد غیرضروری خودداری کنند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *