آخرین خبر تعطیلی مدارس دوشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۲ آلودگی هوا

تعطیلی مدارس تهران و البرز (کرج) فردا چهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ مشخص شد

تعطیلی مدارس تهران و البرز (کرج) فردا چهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ مشخص شد

تعطیلی مدارس تهران و البرز (کرج) فردا چهارشنبه 12 بهمن 1401 مشخص شد بلاخره دانش اموزان تهران و البرز تکلیف شان روشن شد که آیا فردا نیز به مدرسه خواهند رفت یا خیر.

اخبار تعطیلی مدارس تهران و البرز (کرج) فردا چهارشنبه

بارش برف و سرمای هوا باعث شد که برخی از دانش آموزان برای رفتن به مدرسه با مشکلاتی روبرو شوند امروز مدارس برخی از شهرهای تهران از جمله فیروزکوه و پردیس و لواسانات و رودبار قصران به دلیل بارش برف و سرمای هوا تعطیل بود و حالا دانش آموزان می خواهد بدانند که آیا فردا مدارس تعطیل است یا خیر.

بدون شک در صورت تداوم سرما در مناطق سردسیر تهران که در دامنه های کوه قرار دارند مدارس تعطیل خواهد شد و باید تا آخر وقت منتظر بمانند تا ببینیم آموزش و پرورش چه تصمیمی برای آنها اتخاذ خواهد کرد.

شهر تهران تعطیل نیست و آموزش و پرورش اعلام کرده بود که به دلیل آلودگی هوا مدارس تعطیل نمی شود مگر این که سرمای شدید و یا بارش برف و لغزندگی باعث تعطیلی مدارس شود.

هنوز خبری در این باره منتشر نشده و دانش آموزان تا آخر شب در این صفحه بمانند و منتظر اطلاعیه آموزش و پرورش باشند.

طبق این اطلاعیه باراش باران در تهران که از شب گذشته آغاز شده است، تا دو نیمه شب فردا چهارشنبه ۱۲ بهمن ادامه دارد. و دمای هوا در شهر تهران طی امروز بین ۷ تا ۴ درجه سانتی گراد در نوسان خواهد بود.

از دیشب بارش شدید برف در پردیس و دماوند آغاز شده است و تا فردا چهارشنبه این بارش ادامه دارد. به همین دلیل مدارس در این دو شهر غیر حضوری شد.

شاهین فتحی – مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران – با اشاره به هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی کشور، از آماده باش امدادگران در پی احتمال سیل در تهران خبر داده است.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *