آخرین خبر تعطیلی مدارس دوشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۲ آلودگی هوا

تعطیلی مدارس تهران و البرز (کرج) فردا دوشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ مشخص شد

تعطیلی مدارس فردا دوشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ مشخص شد آلودگی هوا

تعطیلی مدارس تهران و البرز (کرج) فردا دوشنبه 10 بهمن 1401 مشخص شد بلاخره دانش اموزان تهران و البرز تکلیف شان روشن شد که آیا فردا نیز به مدرسه خواهند رفت یا خیر.

اخبار تعطیلی مدارس تهران و البرز (کرج) فردا دوشنبه 10 بهمن

مدارس تهران و البرز طبق گفته وزیر اموزش و پرورش دیگر تعطیل نمیشود و هیچگاه آلودگی هوا منجر به تعطیل مدارس نخواهد شد.

آموزش و پرورش معتقد است که الودگی هوا منجر به تعطیلی مدارس نمیشود چرا که افت تحصیلی دانش اموران را در بر خواهد داشت.

از وقتی که این دستور صادر شده مموجی از اعتراضات توسط خانواده های دانش اموزان به در فضای مجازی به راه افتاده تا اعتراض خود را به گوش وزیر اموزش و پرورش برسانند.

گویا اموزش و پرورش دیگر تصممی به تعطیلی مدارس نخواهد داشت این در حالیست که وزارت بهداشت اعلام کرده شاخص آلودگی هوا بیش از حد مجاز است و سلامتی همه گروه های سنی را به خطر می اندازد.

آلودگی هوا کودکان را به آسم میتلا میکند

همه انواع آلاینده ها می توانند باعث آسم طولانی مدت شوند. هنگامی که شدت آلاینده های هوا افزایش می یابد، بیماری را تشدید می کند و حتی منجر به افزایش مراجعات و بستری شدن در بیمارستان می شود.

وی افزود: اگر میزان آلاینده ها بالاتر از حد مجاز باشد در کوتاه مدت در بروز بیماری های تنفسی از جمله آسم موثر است اما گاهی تشدید علائم با تاخیر یک تا دو هفته ای نیز انجام می شود. به سمت بیمارستان.

راجی ادامه داد: آسم یک بیماری شایع در دنیاست که شیوع آن در ایران رو به افزایش است و در کودکان 10 تا 12 درصد و در بزرگسالان 8 تا 10 درصد است. میانگین کشوری در میان بزرگسالان هشت و نیم درصد است.

آسمان تهران دود گرفته است. اخطار پشت اخطار توسط داوران داده می شود و همه توپ را به زمین دیگری پاس می دهند. آمبولانس های اورژانس در سطح شهر راه اندازی شده تا شهروندانی که به دلیل آلودگی دچار مشکل شده اند خدمات درمانی دریافت کنند. تهران همچنان آلوده است و مسئولان منتظر بارش باران و وزش باد برای کاهش آلودگی هستند. با اینکه برف و باران بارید اما مانع از آلودگی کلانشهر تهران نشد.

پاک کردن صورت مسئله بازگرداندن «هوای پاک»

وحیدی از طرح پیشنهادی در دولت از سوی سازمان محیط زیست برای تغییر در استانداردهای شاخص آلودگی هوا خبر داد تا لازم نباشد در این شرایط مدارس تعطیل شود.

تعطیلی مدارس تهران و البرز (کرج) فردا دوشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ مشخص شد

احمد وحیدی وزیر کشور در حاشیه نشست استانداران در پاسخ به سوالی درباره تعطیلی مدارس به جهت آلودگی هوا، اظهار کرد: تعطیلی مدارس به خاطر رفع آلودگی نیست، بلکه بخاطر سلامتی فرزندان‌مان است. مصوبه‌ای وجود دارد که در آن مشخص کرده در چه شاخصی از آلودگی، مدارس باید تعطیل باشند. گروه‌های اضطراری استان‌ها براساس همین مصوبه ناچارند تصمیم به تعطیلی بگیرند.

وی اضافه کرد: در هرحال این موضوع موجب شد تا با کمک سازمان محیط زیست پیشنهاد جدیدی را برای دولت تعیین کنیم تا این استانداردها را کمی تغییر دهیم تا لازم نباشد در این شرایط مدارس مان را تعطیل کنیم.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

2 نظر

  1. کتلت فرنگی

    داریم میمیریم از الودگی
    وزیز خودش نشست تو خونه هر جا هم میره گرمه مردم هم به موهاش هم نمیگیره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *