تعطیلی مدارس البرز (کرج) و تهران سه شنبه 18 آذر 98 +جزئیات

تعطیلی مدارس تهران و البرز (کرج) فردا چهارشنبه 20 آذر 98 مشخص شد

تعطیلی مدارس تهران و البرز (کرج) فردا چهارشنبه 20 آذر 98 را به همراه جئزیات را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

آلودگی هوا در استان های تهران و البرز این روزهای زندگی مردم را تحت شعاع قرار داده است و زندگی بسیاری از مردم را مختل نموده است.

تعطیلی مدارس البرز (کرج) و تهران سه شنبه 18 آذر 98 +جزئیات

تعطیلی مدارس تهران و البرز (کرج) فردا چهارشنبه 20 آذر 98

آلودگی به حدی افزایش یافته که گروهای سنی مختلف را را تحت تاثیر خود قرار میدهد و به همین دلیل مدارس این شهرها تعطیل اعلام میشوند.

هنوز درباره تعطیلی فردا چهارشنبه 20 آذر 1398 خبری در رسانه های کشورمان منتشر نشده است و به محض انتشار خبر در این صفحه اطلاع رسانی خواهد شد.

بی تفاوتی وضعیت آلودگی هوا

سازمان محیط زیست موظف به تهیه لایحه هوای پاک شد تا درواقع این لایحه تکمیل کننده قانون مصوب سال ۷۹ باشد  که تا سال ۸۴ به خوبی اجرا شده بود، اما با توجه به اینکه از سال ۸۴ به بعد اجرای آن با چالش‌هایی مواجه شد و عملا هیچ‌گاه به اجرا درنیامد این قانون تهیه شد تا از طریق تکالیفی که برای دستگاه‌ها و وزارتخانه‌ها مشخص کردیم اجرای آن الزامی شود.

یوسف رشیدی مدیر اسبق مرکز ملی هوا و تغییرات اقلیم سازمان حفاظت محیط زیست پیش از تصوی این لایحه گفته بود اگر بنزین را هم به کیفیت یورو ۴ برسانیم، چون خودروهای ما استاندارد نیستند، تاثیری در کاهش آلودگی هوا ندارد و بالعکس آنها هم از ارتقاء استانداردهای تولیدات خود طفره رفتند وی همچنین با اشاره به اینکه در لایحه هوای پاک موضوع کاهش سن معاینه فنی نیز ارائه شده است، گفت: در لایحه پیشنهادی به مجلس در قالب قانون هوای پاک، آلودگی صوتی، معاینه فنی، کنترل کنیستر و کاتالیست و موضوع ریزگردها دیده شده و با توجه به اینکه ریزگردها مشکل جدید شهرهای مرزی و تهران هستند که امروز نقش مهمی در آلودگی هوا دارند، لذا کنترل و مهار و احیای تالاب ها در این لایحه دیده شده ،همچنین وزارت نیرو موظف است که حق آب تالاب ها را پرداخت کند. در کل دولت را موظف کردیم که از استان های مرزی و تالاب ها حمایت کند و بودجه ای را برای آن ها اختصاص دهد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *