تعطیلی مدارس تهران و البرز (کرج) 15 فروردین 99

تعطیلی مدارس تهران و البرز (کرج) 16 فروردین 99 تا 20 فروردین

تعطیلی مدارس تهران و البرز (کرج) 16 فروردین 99 تا 20 فروردین در همه مقاطع تجصیلی را به همراه جزئیات در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

تعطیلی مدارس تهران و البرز (کرج) 16 فروردین 99

بعد از تعطیلی اسفندماه و تعطیلات نوروز حالا با فرا رسیدن 15 فروردین بسیاری از دانش اموزان میخواهند بدانند که آیا مدارس دایر خواهد شد یا خیر!

فردا مدارس کل کشور تعطیل است و تا 20 فروردین همه مدارس کشور و حتی مشاغل مختلف تعطیل مبباشد تا وزارت بهداشت دستورات لازم را ارائه کند.

تعطیلی مدارس تهران و البرز (کرج) 16 فروردین 99 تا 20 فروردین

از فردا حتی خرید طرح ترافیک هم تا 20 اسفند به تعویق افتاده است و قرار است و مشاغل مهم فردا کار خود را با حداقل پرسنل آغاز کنند.

گفته شده که ویروس کرونا هنوز در کشورمان کنترل نشده و باید مردم باز هم همچنان در قرنطینه بمانند تا زنجیره این ویروس قطع شود و اوضاع این بیمار تحت کنترل دراید.

؛ سخنگوی وزارت بهداشت گفت: بنابر مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا طرح فاصله گذاری اجتماعی تا بیستم فروردین تمدید شده است و قاعدتا تعطیلی مدارس، دانشگاه‌ها و همه اماکنی که شامل طرح فاصله‌گذاری اجتماعی بود، ادامه دارد و برای بعد از بیستم هم مجددا تصمیم‌گیری و بخشی یا همه آن تمدید می‌شود.

دکتر جهانپور در پاسخ به سوالی درباره تعطیلی ادارات تا 20 فروردین گفت: 2 میلیون و 500 هزار کارمند قطعی داریم که 1میلیون و 200 هزار معادل 50درصد در همان ابتدای تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها تعطیل شدند.

وی با بیان اینکه 500 هزار نفر کارکنان نظام سلامت هستند که امکان تعطیلی آن‌ها وجود ندارد، بلکه به طور مضاعف هم کار می‌کنند افزود: 200 هزار نفر در شهرداری‌ها و نیروهای نظامی و امنیتی در حال خدمت به مردم هستند و تعطیل نخواهند شد.

سخنگوی وزارت بهداشت خاطرنشان کرد: بیش از 2 میلیون نفر از کارکنان دولت تعیین تکلیف شدند، یا تعطیل شدند یا به هیچ وجه تعطیل نخواهند شد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *