آخرین خبر تعطیلی مدارس دوشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۲ آلودگی هوا

اخبار تعطیلی مدارس تهران و البرز (کرج) فردا یکشنبه ۲ بهمن ۱۴۰۱ آلودگی هوا

اخبار تعطیلی مدارس تهران و البرز (کرج) فردا یکشنبه ۲ بهمن ۱۴۰۱ آلودگی هوا

مدارس و دانشگاه های تهران و استان البرز کرج یکشنبه 2 بهمن 1401 تعطیل است آخرین خبرهای تعطیلی مدارس تهران و البرز (کرج) فردا یکشنبه ۲ بهمن ۱۴۰۱ آلودگی هوا و سرما و صرفه جویی در مصرف گاز را میتوانید در این صفحه دنبال کنید.

اخبار تعطیلی مدارس و دانشگاه های تهران و البرز یکشنبه 2 بهمن

  • تمامی مقاطع تحصیلی استان‌ تهران و دانشگاه ها فردا یکشنبه ۲ بهمن غیرحضوری شد
  • تعطیلی مدارس و دانشگاه های استان البرز فردا یکشنبه ۲ بهمن

تمامی مقاطع تحصیلی استان‌ تهران و دانشگاه ها فردا یکشنبه ۲ بهمن

🔹کارگروه اضطرار آلودگی هوای تهران با تاکید بر لزوم صرفه جویی در مصرف گاز توسط شهروندان تهرانی از تعطیلی تمامی کودکستان ها برای روز یکشنبه دوم بهمن ماه و فعالیت غیر حضوری کلیه مدارس و دانشگاه ها ی دولتی و غیر دولتی در سطح استان تهران به جز شهرستانهای فیروزکوه و دماوند خبر داد./باشگاه خبرنگاران

تعطیلی مدارس و دانشگاه های استان البرز فردا یکشنبه ۲ بهمن

#فوری؛ مدارس البرز فرا غیرحضوری است/ کودکستان ها تعطیل شدند

📌 بنابر اطلاعیه استانداری البرز؛ با توجه به غلظت آلاینده ها، فردا ۱۴۰۱/۱۱/۲ تمامی مقاطع تحصیلی استان البرز( دولتی و غیردولتی) به صورت مجازی و در بستر شاد فعالیت خواهد کرد. / همچنین تمامی کودکستان ها (مهدهای کودک و پیش دبستانی ها) و آموزشگاه های آزاد تعطیل خواهد بود.

📌 قابل ذکر است؛ آزمون مرحله اول المپیادهای علمی، شامل اطلاعیه استانداری مبنی بر مجازی شدن مدارس نیست و این آزمون در استان البرز هم زمان با سراسر کشور برگزار خواهد شد.

مدارس تهران و البرز روز شنبه تعطیل شد و دانش اموزان میخواهند بدانند که آیا فردا یکشنبه نیز مدارس تعطیل خواهد بود یا خیر ؟! دانش اموزان پاسخ خود را تا ساعات دیگر دریافت خواهند کرد و کمیته اضطراری بحران تهران و البرز درباره این موضوع جلسه ای تشکیل داده اند و تا ساعات دیگر اعلام میشود و ما خبر را به محض انتشار در این صفحه درج خواهیم کرد پس در همین صفحه بمانید و هر یک ساعت آن را رفرش کنید.

مدارس تهران و البرز در هفته‌های گذشته بارها به صورت یک روز درمیان و یا پشت سر هم تعطیل اعلام شده است آلودگی هوا صرفه جویی در مصرف گاز از دلایلی بوده که مدارس این شهرها تعطیل شده است.

شکایت مردم از نحوه اعلام خبر تعطیلی مدارس

بسیاری از مردم به نحوه اعلام خبر تعطیلی انتقاد دارند اینکه خبر تعطیلی مدارس شهر ها در ساعات پایانی و به صورت ضد و نقیض منتشر میشود باعث مشکلاتی برای خانواده ها خواهد شد به عنوان مثال مدارس البرز شب گذشته با تأخیر نسبت به سایر شهرهای دیگر و به صورت ضد و نقیض منتشر شده ابتدا آموزش و پرورش اعلام کرده بود که مدارس البرز برای جلوگیری از افت تحصیلی دانش آموزان دایر نخواهد بود اما نیم ساعت بعد تصمیم خود را تغییر داد و مدارس را تعطیل اعلام کرد.

نبود یک منبع خبری برای دسترسی سریع خانواده ها به اخبار مربوط به تعطیلات از گلایه های مهم بسیاری از خانواده ها می باشد.

غیر حضوری برگزار کردن مدارس نیز مشکلات خاص خود را دارد استفاده از تلفن همراه برای دانش آموزان به یک عادت تبدیل شده است و همین باعث میشود که اعتیاد دانش آموزان به تلفن همراه و فضای مجازی بیش از پیش افزایش یابد و جدا کردن آنها کاری بسیار سخت خواهد شد.

تشدید آلودگی هوای تهران و کرج تا حد «بسیار ناسالم»

در این شرایط جوی سازمان هواشناسی نسبت به کاهش تردد خودروها و کنترل فعالیت واحدهای صنعتی، مدیریت منابع آلاینده، تاکید بر عدم تردد غیرضروری برای تمام افراد، پرهیز از فعالیت فیزیکی و ورزشی در فضای باز، اتخاذ تدابیر مدیریتی لازم برای جلوگیری از افزایش غلظت آلاینده‌ها تا حد بسیار ناسالم توصیه می‌کند.

سازمان هواشناسی نسبت به افزایش شاخص آلودگی هوا و غلظت آلاینده‌ها در مناطق پرتردد تهران و کرج تا حد بسیار ناسالم هشدار داد. به گزارش ایسنا، سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی‌رنگ آورده است: در صورت مهار نشدن منابع آلاینده ثابت و متحرک، روزهای شنبه و یکشنبه ( ۱ و ۲ بهمن‌ماه) ظرفیت افزایش شاخص آلودگی هوا به‌ویژه در مناطق پرتردد تهران و کرج تا حد بسیار ناسالم وجود دارد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. ممنون از سایت خوبتون. لطفا به محض انتشار خبر به ما دانش‌آموزان اطلاع بدهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *