فردا چهارشنبه ۴ بهمن تعطیل است؟ + جزئیات تعطیلی بانک ها و ادارات

تعطیلی مدارس تهران و البرز فردا چهارشنبه ۹ آذر ۱۴۰۱ مشخص شد به دلیل آلودگی هوا

تعطیلی مدارس تهران و البرز فردا چهارشنبه ۹ آذر ۱۴۰۱ مشخص شد به دلیل آلودگی هوا

تعطیلی مدارس تهران و البرز فردا چهارشنبه 9 آذر 1401 مشخص شد به دلیل آلودگی هوا فردا مدارس تهران و البر تعطیل است؟ جزئیات کامل تعطیی مدارس تهران و البرز فردا چهارشنبه ۹ آذر ۱۴۰۱ را در ادامه بخوانید.

فردا مدارس تهران و البرز تعطیل است؟

آلودگی هوا در تهران و البرز همیشه برای مردم دردسر درست کرده است و آسیب های زیادی به سلامتی گروه های سنی مختلف وارد شده است .

اینکه گمانه‌زنی می شد در آخر هفته سامانه بارشی وارد تهران و البرز شود و بارندگی باعث پاکیزگی هوا گردد اما این پیش بینی رخ نداد و در نهایت آلودگی هوا همچنان پابرجا است.

در نهایت آموزش و پرورش تهران و البرز اعلام کردند که فردا چهارشنبه مدارس مقاطع ابتدایی و پیش دبستانی تعطیل هستند و به صورت غیر حضوری برگزار می شود.

همچنین کارگاه های پروژه های عمرانی و معادن شن و ماسه فعلاً به صورت تعلیق در آمده تا فردا وضعیت آلودگی هوا بهبود بخشیده شود.

فردا همه مدارس دبستان و پیش دبستانی تهران و البرز به جز پردیس و دماوند و فیروزکوه غیر حضوری برگزار می شود و دانش آموزان لازم نیست به مدرسه بروند.

لازم به ذکر است که شاخص آلودگی هوا در حال حاضر افزایش یافته است و سلامتی دانش آموزان و سالمندان را به خطر انداخته است امیدواریم که در آینده وضعیت آلودگی هوا رو به بهبودی برود با سرد شدن هوا آلودگی هوا افزایش پیدا می‌کند و نه تنها در تهران و البرز بلکه در شهرهای بزرگ جهان این اتفاق رخ می‌دهد.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

یک نظر

  1. ماها ریه نداریم انگار😒😒

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *