تعطیلی مدارس تهران و البرز (کرج) فردا یکشنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ آلودگی هوا

تعطیلی مدارس تهران و البرز (کرج) فردا یکشنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ آلودگی هوا

تعطیلی مدارس تهران و البرز (کرج) فردا 21 فروردین 1401 آلودگی هوا را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

تعطیلی مدارس تهران و البرز (کرج) فردا یکشنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ آلودگی هوا

تعطیلی مدارس تهران و البرز (کرج) فردا 21 فروردین 1401

آلودگی هوای تهران و کرج به حد مرگ رسیده است و ترکیب کربن و سرب و گرد و غبار وضعیت تنفس را برای مردم بسیار سمی و خطرناک کرده است در همین راستا ستاد کل مدیریت بحران تهران تشکیل شده و درباره این موضوع تصمیم گیری خواهند کرد. امروز که وضعیت آلودگی هوا بسیار وحشتناک بود باز هم مدارس دایر بوده است.

درباره مدارس فردا هنوز خبری منتشر نشده است.

استاندار تهران درباره وضعیت آلودگی هوا اعلام کرد با توجه به وزش باد و از بین رفتن آلودگی مدارس امروز باز خواهد بود و برای فردا یکشنبه باید منتظر ماند تا ببنیم شرایط چگونه پیش میرود.

محسن منصوری همچنین تاکید کرد مردم برای کارهای غیر ضروری بیرون نروند.

استاندار تهران گفت: طبق پیش‌بینی هواشناسی ساعتی دیگر مقداری از آلودگی هوای تهران کاهش می یابد به همین دلیل به احتمال زیاد فردا یکشنبه 21 فروردین 1401 نیز تعطیل نخواهد بود.

استاندار تهران عنوان کرد: بیماران قلبی و ریوی از فعالیت در فضای باز خودداری کنند، شهروندان از سفرهای غیرضروری در تهران پرهیز کنند و فعالیت‌های ورزشی در فضای باز ممنوع است.

منصوری هم‌چنین اعلام کرد: دانش‌آموزان نیز در محیط کلاس حضور داشته باشند و در حیاط مدرسه حضور پیدا نکنند و اگر دانش آموزی از قبل بیماری دارد در کلاس حاضر نشود و خودمراقبتی برای گروه‌های حساس صورت گیرد.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

2 نظر

  1. عوضی های آشغال خدا لعنتتون کنه تو این هواچرا تعطیل نمیکنید خدازلیلتون کنه ما بچه ها مون از سرراه نیاوریدیم تو این آلودگی مریضی کجا میفرستین بمیرین انشالله خودتون عذاب الان مارو بکشین کثافتا میاین تو اخبار میگین چرا اومدین بیرون خوب شمای عوضیا باید تعطیل کنید که مردم نیان بیرون خیلی عوضینن حلالتون نمیکنیم ما ها

  2. واقعا که الان من نمیدونم این چه وضعشه با این وضع آلودگی و وجود کرونا و آخر سال تحصیلی بودن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *