تعطیلی مدارس

تعطیلی مدارس تهران و کرج فردا سه شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ آلودگی هوا

تعطیلی مدارس و ادارات تهران و کرج و البرز فردا سه شنبه 20 اردیبهشت ۱۴۰۱ آلودگی هوا مشخص شد و آخرین خبر درباره تعطیلی مدارس مقاطع دبستان و پیش دبستان تهران و البرز فردا را در این صفحه ببینید.

تعطیلی مدارس تهران و کرج فردا سه شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ آلودگی هوا

تعطیلی مدارس تهران و کرج فردا سه شنبه

این روزها آلودگی هوا به شدت در کشورمان جان مردم را به خطر انداخته است و بسیاری از خانواده ها نگران سلامتی فرزندانشان هستند تهران از نسبت به سایر شهرهای کشورمان آلودگی بیشتری داشته است اما تاکنون هنوز درباره تعطیلی فردا خبری منتشر نشده است در صورت دریافت خبر در این صفحه اطلاع رسانی خواهد شد.

قرار گرفتن در معرض آلودگی هوا با بسیاری از اثرات جدی سلامتی، از جمله عفونت های تنفسی، سرطان ریه، سکته مغزی و بیماری قلبی ریوی مرتبط است که همه آنها هزینه اقتصادی زیادی دارند. اکثریت قریب به اتفاق خسارات مالی برآورد شده ناشی از آلودگی هوا مربوط به مرگ و میر زودرس است.

غلظت‌های محیطی آلاینده ها در کشورمان در دهه‌های اخیر کاهش یافته است، اما ابداع و اولویت‌بندی استراتژی‌هایی برای کاهش مؤثر انتشار، قرار گرفتن در معرض و اثرات سلامتی، مزایای بیشتری به همراه خواهد داشت.

رویکردهای کارآمد معمولاً منابعی را هدف قرار می‌دهند که کمترین هزینه‌های کاهش را دارند  تأثیر سلامتی مقدار معینی از انتشار به مکان انتشار و مکان سفر و همچنین به دگرگونی های فیزیکی و شیمیایی که آلاینده ها را هنگام حرکت در جو تولید و حذف می کند بستگی دارد. آسیب نهایی نیز تا حدی به مردم بستگی دارد، که بسته به اندازه و نزدیکی جمعیت به منابع، و تداوم آن بر اساس مرتبه‌های بزرگی در بین منابع متفاوت است.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *