تعطیلی مدارس

تعطیلی مدارس تهران و کرج فردا یکشنبه ۸ خرداد ۱۴۰۱ مشخص شد

تعطیلی مدارس و ادارات تهران و البرز کرج و هشتگرد و فردیس فردا یکشنبه 8 خرداد ماه 1401 آلودگی هوا مشخص شد آخرین خبر درباره تعطیلی مدارس مقاطع دبستان و پیش دبستان تهران و البرز فردا را در این صفحه ببینید.

تعطیلی مدارس تهران و کرج فردا یکشنبه ۸ خرداد ۱۴۰۱ مشخص شد

خبرهای تعطیلی مدارس تهران و کرج

درباره تعطیلی مئدارس فردا تهران و کرج هیچ خبری اعلام نشده و فردا همه مدارس و ادارات دایر هستند.

قرار گرفتن در معرض سطوح بالای آلودگی هوا می تواند بر سلامت انسان تأثیر منفی بگذارد. تعدادی از فجایع آلودگی هوا در کشورهای جهان رخ داده است  اثرات آسیب رسان سلامتی ناشی از قرار گرفتن در معرض سطح نسبتاً پایین آلودگی هوا همچنان یک نگرانی عمومی است که عمدتاً به دلیل تعدادی از مطالعات اپیدمیولوژیک اخیر که ارتباط مثبت بین آلودگی هوا و پیامدهای سلامتی را با استفاده از سری‌های زمانی پیچیده و طرح‌های دیگر نشان داده‌اند، ایجاد می‌کند.

آلودگی هوا یک معضل همیشگی در شهرهای بزرگ است. عوارض و خطرات آلودگی هوا بر سلامت انسان تاثیر منفی می‌گذارد. اما واقعیت این است که ۹۵ درصد مردم جهان در هوای آلوده نفس می‌کشند و راه گریزی هم از آن ندارند. در روزهایی که هوا به شدت آلوده است حتی ماندن در خانه هم تاثیرات منفی این معضل خطرناک برای سلامت انسان را حل نمی‌کند. پس چاره کار چیست؟ استفاده از گل و گیاه طبیعی در فضای منزل، خوردن مواد غذایی که اثرات آلودگی را کمتر می‌کنند و البته خوردن مایعات فراوان و دمنوش و نوشیدنی‌های مفید و کارساز.

یکی از نوشیدنی‌های بسیار مفید در هوای غبار‌آلود، دمنوش زنجبیل و لیموترش است. زنجبیل حجم بسیار بالایی از ترکیبات ضدالتهاب را در خود جای داده است و مصرف منظم آن در هوای غبارآلود می‌تواند احتمال سرفه و گرفتگی بینی را کاهش دهد. عسل موجود در این دمنوش هم به کاهش سرفه و بهبود شرایط گلو کمک می‌کند. ویتامین C فراوان موجود در لیموترش باعث افزایش قدرت سیستم دفاعی بدن در برابر رادیکال‌های آزاد می‌شود و در مجموع این دمنوش می‌تواند از طریق تقویت سیستم ایمنی و کاهش التهاب در بدن باعث بهبودی در شرایط عمومی بدن در هوای آلوده شود. برای تهیه این دمنوش باید حدود یک بند انگشت از زنجبیل تازه را با یک قاشق چای‌خوری عسل، یک لیوان آب گرم و یک تا دو قاشق غذاخوری آب لیموترش تازه ترکیب کنید و این ترکیب را به مدت ۵ تا ۱۰ دقیقه روی حرارت غیرمستقیم قرار دهید. پس از آن می‌توانید دمنوش را مصرف کنید.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. خیلی بیکارید مثل اینکه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *