تعطیلی مدارس

تعطیلی مدارس تهران و کرج فردا یکشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ آلودگی هوا

تعطیلی مدارس تهران و البرز کرج فردا یکشنبه 25 اردیبهشت 1401 آلودگی هوا مشخص شد آخرین خبر درباره تعطیلی مدارس مقاطع دبستان و پیش دبستان تهران و البرز فردا را در این صفحه ببینید.

تعطیلی مدارس تهران و کرج فردا یکشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ آلودگی هوا

تعطیلی مدارس تهران و کرج فردا یکشنبه

آلودگی هوا در تهران و البرز همیشه پایدار بوده است و جز زمانی که باراندگی وجود داشته در همه ساعات و روزها ابری از آلودگی بر روی آسمان پدیدار بوده است با این وجود بسیاری مردم میخواهند بدانند آیا فردا مدارس تعطیل است یا خیر که هنوز خبری در این باره منتشر نشده است.

آلودگی هوای محیط در تهران خیلی بیشتر از بسیاری از نقاط جهان است. با این حال، در افزایش تعداد مرگ و میرها، از جمله ذات الریه، بیماری قلبی، سکته مغزی، دیابت، بیماری مزمن ریه و سرطان ریه نقش دارد.

ناشی از سوزاندن سوخت های فسیلی مانند زغال سنگ، نفت و گاز است.

این گزارش با عنوان آلودگی هوا تأثیرات بر سلامت، اقتصاد و سرمایه انسانی، داده‌ها را بررسی کرد..

در این گزارش از داده های سازمان بهداشت جهانی و موسسه سنجش و ارزیابی سلامت استفاده شده است.

اکنون آلودگی هوا  عامل مهمی مرگ و میر است. این شامل آلودگی هوای خانگی و آلودگی هوای محیطی است. زیرا مردم از سوخت های جامد مانند چوب، کاه و فضولات حیوانات به سمت سوخت های پاک تر مانند گاز مایع (LPG) دور شده اند.

با این حال به دلیل صنعتی شدن سریع و رشد اقتصادی آلودگی هم در حال افزایش است. این انرژی از تولید برق در نیروگاه های زغال سنگ و نفت، انتشارات صنعتی، انتشار گازهای گلخانه ای مرتبط با حمل و نقل و سوزاندن محصولات به دست می آید.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *