تعطیلی مدارس تهران و کشور فردا دوشنبه 16 دی تشییع سردار سلیمانی

تعطیلی مدارس تهران و کشور فردا دوشنبه 16 دی تشییع سردار سلیمانی

تعطیلی مدارس تهران و کشور فردا دوشنبه 16 دی تشییع سردار سلیمانی را به همراه جزئیات در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

تعطیلی مدارس تهران و کشور فردا دوشنبه 16 دی

شهادت سپهبد قاسم سلیمانی باعث شده که یک اتفاق تاریخی در جهان رخ بدهد و اقتصاد و سیاست و همه زمینه های مختلف را تحت تاثیر خود قرار بدهد.

روز یکشنبه 15 دی ماه پیکر شهید سلیمانی به ایران منتقل شد و وارد شهر اهواز گردید و بعد به مشهد و تهران منتقل خواهد شد.

فردا تهران کاملا تعطیل است

هیئت دولت جمهوری اسلامی ایران ضمن دعوت از اقشار مختلف مردم برای مشارکت در مراسم تشییع و تجلیل از سردار قهرمان ایران و اسلام ، سپهبد شهید، قاسم سلیمانی فردا دوشنبه 16 دیماه را در استان تهران و روز سه شنبه 17 دیماه را در استان کرمان تعطیل اعلام کرد.

تعطیلی مدارس تهران و کشور فردا دوشنبه 16 دی تشییع سردار سلیمانی

بنا بر گزارش های رسیده همه امتحانات مدارس و دانشگاه های سراسر کشور لغو شده است همچنین بازار سراسر کشور نیز روز دوشنبه تعطیل خواهد بود.

مسعود ثقفی با اشاره به برگزاری مراسم تشییع پیکر مطهر شهید سپهبد قاسم سلیمانی در روز دوشنبه در تهران اظهار کرد: با توجه به برگزاری مراسم تشییع شهید سلیمانی و علاقه دانش آموزان به حضور در این مراسم، به اطلاع می‌رساند که کلیه امتحانات داخلی و هماهنگ استانی به جز امتحانات نهایی در روز دوشنبه ۱۶ دی ماه لغو و تاریخ جدید از طریق مدرسه به دانش‌آموزان اعلام خواهد شد.

به گفته وی مدارس در این روز دایر هستند و تنها همانطور که گفته شد امتحانات داخلی و هماهنگ استانی به جز امتحانات نهایی در این روز لغو می‌شود.

تعطیلی ۲ دانشگاه تهران در روز دوشنبه

🔹همزمان با تشییع پیکر مطهر سردار سلیمانی، دانشگاه الزهرا در روز دوشنبه ۱۶ دی ماه تعطیل است.

🔹معاون آموزشی دانشگاه تهران از تعطیلی واحدهای مستقر در پردیس مرکزی دانشگاه تهران در صبح روز دوشنبه به دلیل برگزاری مراسم تشییع پیکر سردار سلیمانی خبر داد./مهر

▫️دانشگاه آزاد اسلامی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که جهت حضور پرشور دانشگاهیان در مراسم تشییع پیکر شهید سپهبد قاسم سلیمانی، سازمان مرکزی و واحدهای این دانشگاه در استان تهران فردا دایر نیست. /ایسنا

مدیر روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش قم:

🔹تمامی مدارس قم در روز دوشنبه ۱۶ دی ماه برای حضور در تشییع پیکر سپهبد شهید سلیمانی تعطیل است./ایرنا

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *