تعطیلی مدارس

تعطیلی مدارس خوزستان اهواز فردا شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ مشخص شد

تعطیلی مدارس و ادارات خوزستان اهواز فردا شنبه 31 اردیبهشت 1401 مشخص شد به علت گرد و غبار و آلودگی هوا همراه جزئیات را در این صفحه ببینید.

تعطیلی مدارس

تعطیلی مدارس و ادارات خوزستان اهواز فردا

با توجه به آلودگی شدید هوای خوزستان به دلیل طوفان شن بسیاری مردم نگران سلامتی فرزندانشان میباشد و منتشرند که اموزش پرورس  مدارس را فردا تعطیلی کند و یا حداقل در این روزها به صورت غیر حضوری کلاس ها را برگزار کند.

تا این لحظه درباره تعطیلی مدارس فردا خوزستان خبری منتشر نشده است.

در دنیای پرجمعیت‌تر و گرم‌تر، که هنوز به شدت به فناوری‌های مبتنی بر کربن وابسته است، هوایی که تنفس می‌کنیم اثرات جدی بر سلامتی ما دارد و یک سوم مرگ‌ومیرهای ناشی از سکته مغزی، سرطان ریه و بیماری‌های قلبی را تشکیل می‌دهد. آلودگی هوا یک تهدید بزرگ بهداشت محیطی است و کودکان آسیب پذیرترین افراد در برابر آن هستند.

محقاقان میگویند هوای آلوده میلیون ها کودک را مسموم می کند و زندگی آنها را تباه می کند. “این غیرقابل توجیه است. هر کودکی باید بتواند هوای تمیز تنفس کند تا بتواند رشد کند و پتانسیل کامل خود را به کار گیرد.»

هر روز حدود 93 درصد از کودکان زیر 15 سال جهان هوای آلوده را تنفس می کنند که سلامت و رشد آنها را به ویژه در کشورهای با درآمد کم و متوسط ​​در معرض خطر جدی قرار می دهد.

تجویز گزارش هوای پاک همچنین نشان می‌دهد که زنان باردار که در معرض هوای آلوده هستند، احتمال زایمان زودرس و بچه‌های کوچک و کم وزن را دارند. آلودگی هوا همچنین بر رشد عصبی و توانایی شناختی تأثیر می گذارد و می تواند باعث آسم و سرطان دوران کودکی شود. کودکانی که در معرض سطوح بالایی از آلودگی هوا بوده اند ممکن است در آینده در معرض خطر بیشتری برای بیماری های مزمن مانند بیماری های قلبی عروقی قرار بگیرند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *