تعطیلی مدارس خوزستان اهواز فردا چهارشنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۱

تعطیلی مدارس خوزستان اهواز فردا دوشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۱

تعطیلی مدارس خوزستان اهواز فردا دوشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ به دلیل آلودگی هوا تعطیلی مدارس آبادان و خرمشهر و اندیمشک و بهبان آخرین خبر از تعطیلی مدارس و ادارات شهرهای خوزستان و یا غیر حضوری شدن مدارس خوزستان را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

تعطیلی مدارس خوزستان اهواز فردا چهارشنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۱

تعطیلی مدارس خوزستان اهواز فردا دوشنبه

ورود گرد و غبار از عراق به داخل کشورمان باعث شده بسیاری از شهرهای کشورمان در معرض الودگی قرار بگیرند استان خوزستان نیز یکی از این استان ها بوده که به صورت مستقیم به آلودگی خوزستان منجر شده است.

هنوز درباره تعطیلی مدارس فردا در خوزستان خبری منتشر نشده است.

طوفان گرد و غبار در اوایل آوریل 2022 چندین روز بخش هایی از عراق و ایران را فرا گرفت و آسمان را نارنجی کرد، دید  و کیفیت هوا را کاهش داده است.

طوفان در شمال این کشور شکل گرفت و باعث لغو پروازهای زیادی شده است.

در حالی که طوفان جنوب را درنوردید، بغداد و شهرهای جنوب ایران را در رنگ نارنجی شبح مانندی پوشاند.

روزنامه‌نگاران خبرگزاری فرانسه گزارش دادند که در پایتخت، ساختمان‌ها و وسایل نقلیه با گرد و غبار پوشیده شده‌اند.

مدیر دفتر هواشناسی گفت که اگرچه طوفان های گرد و غبار در عراق غیرمعمول نیستند، اما «به دلیل خشکسالی، بیابان زایی و کاهش بارندگی» بیشتر شده اند.

عراق به ویژه در برابر فروپاشی آب و هوا آسیب پذیر است و در سال های اخیر بارندگی کم و دمای بالا را تجربه کرده است.

سازمان هواشناسی طی اطلاعیه‌ای از پدیده گرد و غبار در غرب و جنوب غرب کشور و بخش‌هایی از شمال‌غرب به علت گرد و خاک ، کاهش کیفیت هوا و کاهش دید افقی برای تمام گروه‌های سنی هشدار صادر کرد. کارشناس سازمان هواشناسی با اعلام اینکه در غرب، جنوب غرب، مناطقی در مرکز و جنوب کشور و به تدریج شمال غرب آسمان غبارآلود می‌باشد گفت : ورود پدیده گرد و خاک از کشورهای همسایه ، کانون‌های محلی گرد و خاک در برخی شهرهای نواحی غربی کشور را فعال کرده است و پیش بینی می شود که در پایان هفته شاهد افزایش آلودگی هوا همراه با پدیده گرد و خاک را در این مناطق خواهیم داشت ، البته در برخی از شهرها شاهد بارش‌ها به صورت پراکنده نیز خواهیم بود.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *