تعطیلی مدارس

تعطیلی مدارس خوزستان و اهواز فردا چهارشنبه 28 اردیبهشت 1401 مشخص شد

تعطیلی مدارس خوزستان اهواز فردا چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ به علت گرد و غبار و آلودگی هوا مشخص شد جزئیات را در این صفحه مشاهده نمایید.

تعطیلی مدارس خوزستان اهواز فردا چهارشنبه

امروز وضعیت آب و هوا استان خوزستان بسیار وحشتناک بوده و مدارس این استان هنوز مشخص نشده است که آیا فردا تعطیل خواهد بود یا خیر.

در صورتی که خبری در این باره منتشر شد در این صفحه درج خواهد شد.

تعطیلی مدارس خوزستان و اهواز فردا چهارشنبه 28 اردیبهشت 1401 مشخص شد

پیدایش ریزگردها به علت دو منشأ داخلی و خارجی بوده و عمده ترین منشأ خارجی آن کشور عراق و بیابان های جنوبی و غربی آن است. گرچه بخشی از بیابانهای عربستان، سوریه، اردن و کویت نیز بر این پدیده اثرگذارند، اما آنچه در سالهای اخیر بیشتر کشور ما را متأثر نموده، بیابان های کشور عراق است. منشأ داخلی این ریز گردها در استان خوزستان نیز عمدتاً از دو کانون، شامل بخش خشک تالاب هورالهویزه (هورالعظیم) و بیابانهای ماه شهر و بخش خشک تالاب شادگان می باشد. علت خشک شدن بخش هایی از تالاب هورالهویزه (هورالعظیم) و تبدیل شدن آن به کانون و منشأ ایجاد ریز گردها، به دلیل کاهش میزان ورودی آب به تالاب است که بخش عمده آن به دلیل احداث سدهای بزرگ بر روی رودخانه های دجله و فرات توسط کشورهای ترکیه (پروژه GAP)، عراق و سوریه و تا حدودی ایران (احداث سد کرخه) می باشد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *