تعطیلی مدارس شهرهای کشور فردا دوشنبه 25 آذر 98 +لیست شهرها

تعطیلی مدارس شهرهای کشور فردا دوشنبه 25 آذر 98 +لیست شهرها

تعطیلی مدارس شهرهای کشور فردا دوشنبه 25 آذر 98 +لیست شهرهایی که به دلیل آلودگی هوا و بیماری انفولانزا تعطیل هستند را در این صفحه ببینید.

به دلیل برودت هوا و مشکلات ناشی آن از جمله آلودگی شدید هوا و شیوع بیماری های واگیر دار باعث شده مشکلات زیادی برای برخی از شهرهای صنعتی کشورمان به وجود آید.

استانهای صنعتی کشورمان از اصفهان ، خراسان رضوی ، همدان ، سمنان ، مرکزی و تهران و البرز بیشترین آسیب را از آلودگی هوا متحمل شده اند.

تعطیلی مدارس شهرهای کشور فردا دوشنبه 25 آذر 98 +لیست شهرها

تعطیلی مدارس شهرهای کشور فردا دوشنبه 25 آذر 98

اسامی شهرهایی که فردا دوشنبه 25 آذر 1398 مدارس شان تعطیل است

استان آذربایجان شرقی

به علت تداوم آلایندگی هوا، براساس تصمیم کارگروه ویژه آلودگی هوا، فردا دوشنبه ۲۵ آذرماه کلیه مقاطع تحصیلی در شهرهای تبریز-سردرود-خسروشاه-باسمنج-اسکو و شهر جدید سهند در دوشیفت صبح و بعد از ظهر تعطیل اعلام شد

مدارس شهرستان بوشهر فردا تعطیل است

عباس جمشیدی فرماندار بوشهر بیان کرد: با توجه به پیش بینی هواشناسی مبنی بر بارش باران و آبگرفتگی معابر، مدارس این شهرستان در همه مقاطع فردا (دوشنبه بیست و پنجم آذر) در نوبت صبح و بعدازظهر تعطیل خواهد بود.

مدارس تهران فردا هم تعطیل شد

در جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوای استان تهران که با حضور استاندار تهران و نمایندگان دیگر دستگاه های زیر مجموعه برگزار شد، تصمیم گرفته شد تا همه مدارس استان تهران بجز شهرستان‌های فیروزکوه و دماوند فردا تعطیل باشد.

مدارس البرز دوشنبه تعطیل است

روز دوشنبه تمام مهد کودک ها، مراکز پیش دبستانی و مدارس ابتدایی و متوسطه اول و دوم در نوبت صبح و عصر به جز شهرستان طالقان و بخش آسارا فردا دوشنبه برای دومین روز متوالی تعطیل است./

مدارس همه مقاطع قم و اصفهان نیز فردا تعطیل است

به محض دریافت اطلاعات بیشتر در این صفحه بروزرسانی خواهد شد.

برخی از استان های کشورمان در چند روز گذشته به دلیل شیوع ویروس آنفلونزا مدارس شان تعطیل شده است که دلیل این کار کاهش امار ابتلایان به بیماری ویروسی باشد.

لازم به ذکر است که ماه اخر پاییز 98 را میتوان به عنوان ماهی پر تعطیل در سالهای اخیر نامگذاری کرد که به دلیل آلودگی هوا و شیوع بیماری انفلونزا به ناچار تعطیلی مدارس را به دنبال داشته است.

بهترین نوشیدنی برای درمان آنفولانزا چیست؟

زمانی که بیمار می شویم حرفی که بارها و بارها از اطرافیانمان می‌شنویم این است که مایعات زیادی مصرف کن.

مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها هم تأیید می‌کند که افراد مبتلا به آنفلونزا باید مایعات اضافی بنوشند تا از کمبود آب در بدن جلوگیری شود. اما سوال اینجاست که چه نوع مایعاتی می‌تواند بهترین انتخاب در این شرایط باشد؟ مواردی همچون اب سیب کمکی به شما نخواهد کرد و حتی ممکن است کمبود آب در بدن را بدتر نماید.

آب استخوان

سوپ نودل مرغ یکی از بهترین گزینه‌ها برای درمان آنفلونزاست زیرا مایعات زیادی وارد بدن می‌کند و می‌تواند برخی از الکترولیت‌های کم شده در بدن را جبران نماید. علاوه بر این گیاهان و ادویه‌هایی که در این سوپ استفاده می‌شوند خاصیت ضد التهابی دارند و می‌توانند با آنفلونزا مبارزه کنند.

اگر نمی‌توانید سوپ مرغ و نودل را بخورید در عوض از آب استخوان استفاده نمائید که سرشار از پروتئین است.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *