تعطیلی مدارس کشور فردا به دلیل بارش برف (دوشنبه 30 دی 98)

تعطیلی مدارس فردا سه شنبه 29 بهمن 98 بارش برف +اسامی شهرها

تعطیلی مدارس فردا سه شنبه 29 بهمن 98 بارش برف +اسامی شهرها را به همراه جزئيات در ادامه اين بخش از مجله شبونه مشاهده نماييد.

آخرین خبرهای تعطیلی مدارس را در این صفحه از سایت ما دنبال کنید تا از اخرین اخبار پیرامون تعطیلی ها در شهرهای مختلف کشور باخبر شوید . برخی از کانال های تلگرامی و پیج های اینستاگرامی با شایعه پراکنی اخبار کذبی را منتشر میکنند که به آنها نباید توجه کنید.

بارش برف در سراسر کشورمان در چند روز گذشته باعث بسته شدن راه ها و جاده ها در بسیاری از شهر های کشورمان شده است که استان گیلان ، همدان ، مرکزی ، قزوین ، اردبیل ، آذربایجان شرقی و غربی بیشترین بارش را داشته اند که که جاده های بسیاری از روستاها و شهرها مسدود گردیده اند و ستاد بحران و امدادرسانان در حال تلاش برای بهبود وضعیت هستند.

شهر خلخال بیشتر بارش برف را در بین شهرهای ایران داشته است که مردم با حفر تونل سعی کردند که راه را برای عبور و مرور هموار کنند.

استانداری ها منتر هستند تا ببینند شرایط آب و هوایی چگونه پیش خواهد رفت که دانش اموزان آیا قادر خواهند بود به مدرسه بروند یا خیر.

هنوز هیچ خبری مبنی بر تعطیلی مدارس روز شنبه توسط استانداری ها منتشر نشده است و به محض دریافت خبر در این صفحه اعلام خواهد شد که هموطنان عزیز در جزیان کار قرار بگیرند.

تعطیلی مدارس فردا سه شنبه 29 بهمن 98 بارش برف +اسامی شهرها

تعطیلی مدارس فردا سه شنبه 29 بهمن 98 بارش برف

در نیمه دوم بهمن ماه شاهد بارش برف در بسیاری از شهرهای کشورمان هستیم که در شهرهای کوهستانی حتی با کولاک رو به رو شده اند و مسیرها و جاده ها مسدود شده اند.

البته بارش برف و باران خبر خوبی است چرا که نعمت خداوند میباشد اما ساختار شهری و غافلگیر شدن مسئولان همیشه این نعمت خداوند را به یک معضل تبدیل کرده اند و خیابان ها و معابر با یخبندان مواجه میشوند که اگر به موقع یخ زدایی در معابر شعری انجام شود هیچگاه مشکلات عمده ای برای مردم به وجود نخواهد امد و مردم نیز از این نعمت نیز خوشحال هم خواهند شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده نگری سازمان هواشناسی امروز برای نواحی از جنوب غرب و جنوب کشور در استان‌های خوزستان، بوشهر و غرب فارس رگبار باران گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی،‌در بخش هایی از شرق و شمال شرق نواحی از ارتفاعات البرز شرقی و دامنه‌های زاگرس مرکزی در استان های کهگیلویه و بویراحمد،‌چهارمحال و بختیاری و لرستان بارش برف و در سواحل دریای خزر بارش باران پیش بینی شده است.

همچنین امروز برای نواحی شمال غرب و غرب ابرناکی و بارش پراکنده روی می‌دهد. بر اساس اعلام سازمان هواشناسی روز یکشنبه فعالیت سامانه بارشی به نیمه جنوبی شرقی کشور محدود شده و نواحی مرتفع جنوب شرق کاهش محسوس دما، بارش برف و برای نوار جنوبی کشور رگبار باران گاهی رعدوبرق پیش بینی می‌شود.

از اواخر وقت فردا سامانه بارشی از جنوب شرق خارج شده و از روز دوشنبه تا چهارشنبه برای اکثر مناطق کشور جو پایدار و روند افزایش دمای 3 تا 5 درجه پیش بینی می‌شود.

موج سرمای بی سابقه

مدیرکل هواشناسی استان البرز گفت: بارش برف در کل استان البرز از امشب آغاز و تا صبح روز پنجشنبه سوم بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

منصور رحمانیان در گفت و گو با ایسنا، در خصوص اخبار بروز یک موج سرمای بی سابقه گفت: دیروز دمای هوا در کرج به منفی هفت تا منفی هشت درجه رسید و این دما به عنوان سردترین دمای سال ۹۸ ثبت شد، اما پیش‌بینی‌ها از بروز موج سرمای بی سابقه در روزهای آینده حکایت ندارد و با توجه به ورود دو موج بارشی پیش‌بینی می‌شود دما در همین حد کاهش داشته باشد.

تعطیلی مدارس فردا سه شنبه 29 بهمن 98 بارش برف +اسامی شهرها

« صادق ضیائیان» مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی درباره وضعیت آب و هوا گفت: در حال حاضر در استان‌های حاشیه دریای خزر، بخشی از استان فارس، عسلویه، بخش‌های از استان کرمان و شمال استان سیستان و بلوچستان بارندگی داریم. همچنین در ارتفاعات استان‌های مازندران، آذربایجان شرقی، اردبیل و خراسان شمالی و رضوی شاهد بارش برف هستیم.

ضیائیان گفت: شمال استان‌های سیستان و بلوچستان، کرمان، بخش‌هایی از خراسان رضوی و جنوبی بارش‌ها ادامه خواهند داشت. بارش‌ها قابل توجه نیستند و بیشترین آنها در شمال سیستان و بلوچستان و جنوب خراسان رضوی تا ۱۲ میلی‌متر خواهند بود، اما بارش‌‌ها در ارتفاعات خراسان جنوبی و رضوی به صورت برف است و ممکن است اختلالاتی در تردد داشته باشیم.

به گزارش تسنیم، فردا فعالیت این سامانه بارشی محدود به شمال شرق و بخش‌هایی از شرق در استان‌های خراسان شمالی، خراسان رضوی، نیمه شمالی خراسان جنوبی، یزد و شرق سمنان می‌شود.

دوشنبه در بخش‌هایی از خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، کرمان و سیستان و بلوچستان بارش پراکنده و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی امروز با شمالی شدن جریانات روی سواحل دریای خزر در استان‌های گیلان و مازندران، بارش باران، کاهش موقتی دما و وزش باد پیش‌بینی شده است، این وضعیت فردا برای استان‌های گلستان و مازندران روی می‌دهد.

در اخطاریه سازمان هواشناسی آمده است: طی امروز به دلیل تشدید فعالیت سامانه بارشی بارش برف، وزش باد شدید، کولاک برف، کاهش محسوس دما و یخبندان در برخی مناطق کشور از جمله جنوب آذربایجان غربی، نیمه غربی کردستان و نیمه شمالی کرمانشاه پیش‌بینی می‌شود. ارتفاع برف در این مناطق حداکثر بین ۳۵ تا ۷۰ سانتیمتر خواهد بود.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *