تعطیلی مدارس فردا دوشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ آیا فردا تعطیل است؟

تعطیلی مدارس فردا دوشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ آیا فردا تعطیل است؟

تعطیلی مدارس فردا دوشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ آیا فردا تعطیل است؟ عید فطر همراه جزئیات تعطیلی مدارس و ادارات فردا 12 اردیبهشت 1401 را در این صفحه ببینید.

تعطیلی مدارس فردا دوشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ آیا فردا تعطیل است؟

درباره اینکه فردا عید فطر است یا نه هنوز گزارشی از سوی رصدگران هلال ماه اعلام نشده است 100 گروه برای استهلال ماه شوال در حال بررسی و رصد کره‌ماه بوده تا ببینند آیا فردا تعطیل خواهد بود یا خیر با توجه به نامساعد بودن وضعیت جوی فهمیدن این پدیده نجومی کمی دشوار شده است.

آقای حجت‌الاسلام علیرضا موحدنژاد رئیس کمیته علمی ستاد استهلال دفتر مقام معظم رهبری در این باره گفته به احتمال زیاد فردا عید فطر اعلام شود و و تا ساعاتی دیگر هلال ماه قابل رویت خواهد شد درباره اینکه فردا مدارس تعطیل است یا خیر باید بگوییم که اگر فردا عید فطر اعلام شود مدارس تعطیل خواهد شد معمولاً ساعت ۲۳ تا ۲۴ امشب وضعیت تعطیلی مدارس فردا و همچنین رویت هلال ماه مشخص می‌شود که در این صفحه اعلام خواهد شد.

در شامگاه یک‌شنبه فقط احتمالا دو مرجع یعنی آقای نوری همدانی و وحید خراسانی به نتیجه خواهند رسید که دوشنبه عید است چون این آقایان مبنای اشتراک شب را قبول دارند و رویت هلال حتی در آفریقا یا بخشی از آمریکا را برای مقلدان خود در ایران معتبر می‌دانند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *