تعطیلی مدارس فردا دوشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۲ مشخص شد +بارش برف جزئیات

تعطیلی مدارس دوشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۱ مشخص شد به دلیل آلودگی هوا و بارش برف

تعطیلی مدارس فردا دوشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۱ مشخص شد به دلیل آلودگی هوا و بارش برف

آیا فردا مدارس تعطیل است تعطیلی مدارس فردا  دوشنبه 14 آذر 1401 واقعیت دارد؟ به دلیل آلودگی هوا و بارش برف و باد و طوفان گرد و غبار و بارندگی یا خیر و آخرین خبر درباره وضعیت تعطیلی تهران و البرز ، خوزستان ، اهواز ، آبادان ، مشهد، همدان ، اراک ، ایلام ، شیراز ، اصفهان ، سمنان ، هرمزگان ، کرمان ، کرمانشاه ، یزد ، بندر گناوه، قم ، لرستان ، قزوین ، زنجان ، شیروان ، بروجرد ، بجنورد ، بیرجند ،نیشابور ، قصرشیرین ، زاهدان ، تبریز ، ارومیه ، چهارمحال بختیاری ، یاسوج ، بوشهر ، ، رشت ، مازندران ، ساری ، گیلان ، گرگان ، بندرعباس و قشم ،کردستان ، سنندج ، سقز و دیواندره ، مهاباد ، خرم آباد، اردبیل ، کاشمر ، ازنا ، الگودرز ، کوهدشت ، دورود ، هشتگرد ، آبیک ، بروجرد ، دزفول ، خرمشهر ، اندیمشک ، ماهشهر ، بهبهان ، هویزه ، مهران ،سوسنگرد را در این صفحه به آن میپردازیم.

فقط مدارس مشهد و نیشابور فردا تعطیل است

سید امیر شوشتری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:مدارس ابتدایی نوبت عصر در تمامی نواحی هفتگانه شهر مشهد و تبادکان و بخشهای رضویه و احمد آباد و نیز شهرستان نیشابور و نیز مراکز استثنایی در این ۲ شهرستان تعطیل است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی گفت: مدارسی که امروز، آموزش حضوری در آنها تعطیل می شود به روش مجازی کار آموزش را ادامه خواهند داد.

سامانه بارشی از روز جمعه فعالیت خود را در خراسان رضوی آغاز کرده و تا روز دوشنبه به اوج خود خواهد رسید.

با توجه به بارش برف در تهران و البرز بسیاری از خانواده ها می خواهند بدانند که آیا فردا مدارس تعطیل است یا خیر با توجه به حجم کم بارندگی فردا مدارس تعطیل نخواهد بود و دانش آموزان باید در مدرسه حاضر باشند.

جالب اینکه در چند روز اخیر آلودگی هوا باعث شده بود که نگرانی برای خانواده ها به وجود بیاید و طبق پیش بینی ها امروز بارش برف در برخی مناطق باعث شد که مشکلاتی برای دانش آموزان شکل بگیرد.

آیا فردا تعطیل است؟

درباره اینکه فردا مدارس تعطیل خواهد بود یا خیر هنوز خبری منتشر نشده است.

لازم به ذکر است که فردا دوشنبه ۱۴ آذر ماه بوده و مدارس کشور دایر می باشد و هیچگونه خبری درباره تعطیلی مدارس در مقاطع مختلف منتشر نشده است بارش برف باعث شد که آلودگی هوا از بین برود و نگرانی خانواده‌ها برای سلامتی فرزندانشان از بین برود هر چند که به دلیل نبودن تدبیر با قطع بارندگی مجدد آلودگی هوا باز خواهد گشت.

ایرنا: مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی از نفوذ سامانه بارشی جدید از جنوب‌غرب کشور در روز دوشنبه خبر داد و گفت: این هفته بارندگی پراکنده را در اغلب استان‌ها رخ خواهد داد و برای کلان‌شهر تهران نیز به دلیل بارش خفیف باران و وزش باد هفته‌ای بدون آلودگی هوا پیش‌بینی می‌شود.

براثر این مخاطرات احتمال اختلال در ترددها و فعالیت‌های دریایی خلیج فارس، خطر غرق شدن شناورها به‌ویژه شناورهای سبک و نیمه سنگین، پاره شدن تورهای صیادی، خطر غرق شدن شناگران، خطر خسارت به تأسیسات ساحلی و فراساحلی وجود دارد.

بر اساس توصیه سازمان هواشناسی خودداری از ترددهای دریایی به‌ویژه تردد شناورهای سبک و نیمه سنگین و قایق‌های صیادی و تفریحی ، ممنوعیت شنا، اتخاذ تمهیدات لازم جهت پیشگیری از هر گونه خسارت احتمالی در دستور کار قرار گیرد.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

4 نظر

  1. وقتی دانش آموزان امکان درس خواندن آنلاین رو دارن چرا حضوری باید به مدرسه برن اصلا ؟!

  2. باید در مواقع آلودگی و یا بارش برف و باران جهت جلوگیری از ترافیک ؛مدارس به سمت آموزش مجازی پیش بروند
    مردم در ترافیک های طولانی گرفتار نشوند
    و مدیریت مصرف سوخت ایجاد شود
    این امر در کلان شهرها و جاهای پر جمعیت اهمیت بیشتری دارد

  3. تهرانپارس الان هوا خیلی سرد شده خیلی خیلی سرد شده بارون هم میاد چرا تعطیل نمی کند 😭 لباس زیاد می پوشیم بازم سرد مونه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *