تعطیلی مدارس

تعطیلی مدارس فردا سه شنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ مشخص شد

تعطیلی مدارس و ادارات و بانک ها فردا سه شنبه 10 خرداد 1401 آلودگی هوا مشخص شد و آیا فردا مدارس تعطیل است یا خیر آخرین خبر درباره تعطیلی مدارس تهران و البرز ، خوزستان ، اهواز ، آبادان ، مشهد، همدان ، اراک ، ایلام ، شیراز ، اصفهان ، سمنان ، هرمزگان ، کرمان ، کرمانشاه ، یزد ، ، قم ، لرستان ، قزوین ، زنجان ، شیروان ، بروجرد ، بجنورد ، بیرجند ، زاهدان ، تبریز ، ارومیه ، چهارمحال بختیاری ، یاسوج ، بوشهر ، بندرعباس و قشم ،کردستان ، سنندج ، خرم آباد، اردبیل ، کاشمر ، ازنا ، الگودرز ، کوهدشت ، دورود ، هشتگرد ، آبیک ، بروجرد ، دزفول ، خرمشهر ، اندیمشک ، ماهشهر ، بهبهان ، هویزه ، مهران ،سوسنگرد ، … را در این صفحه ببینید.

تعطیلی مدارس

آخرین خبر تعطیلی مدارس و ادارات و بانک ها سه شنبه

با توجه به آلودگی هوا در بخی از شهرهای کشورمان بسیاری از مردم میخواهند بدانند فردا تعطیلی است یا خیر اما فردا مدارس همه شرهای کشور دایر میباشد و خبری در خصوصی تعطیلی اعلام نشده است.

قرار گرفتن در معرض ذرات معلق در هوا، چه مزمن و چه حاد، سلامت ما را به خطر می اندازد. بررسی ها نشان می دهد قرار گرفتن در معرض ذرات ریز علاوه بر علائم تنفسی مانند سرفه، خس خس و تنگی نفس، عواقب خطرناک تنفسی مانند حمله آسم، عفونت دستگاه تنفسی، کاهش عملکرد ریه در کودکان، نارسایی قلبی و مرگ زودرس در بیماران باعث ایجاد مزمن ریه می شود. مرض. علاوه بر این، بسیاری از مطالعات نشان می دهد که قرار گرفتن در معرض ذرات بسیار ریز می تواند منجر به بیماری های قلبی عروقی از جمله حمله قلبی، نارسایی قلبی، سکته مغزی و حتی مرگ شود.

همچنین مطالعات نشان داده است که مرگ و میر ذرات معلق در هوا به اثرات حاد آلودگی در روزهای بسیار آلوده محدود نمی شود، بلکه اثرات مزمن این نوع آلودگی نیز می تواند منجر به مرگ و میر طولانی مدت شود.

پیش بینی های روزانه آلودگی هوا را در منطقه خود بررسی کنید. پیش بینی آلودگی که بر اساس رنگ نشان داده می شود می تواند به شما اطلاع دهد که چه موقع هوا در منطقه شما ناسالم است. منبع این اطلاعات می تواند شامل گزارش های هواشناسی رادیو و تلویزیون، روزنامه ها و سایت های مرتبط باشد.

یک رژیم غذایی معقول یک عامل مهم تعیین کننده سلامت کلی است و می تواند اثرات مضر آلودگی هوا بر سلامت را کاهش دهد.
استرس اکسیداتیو یکی از مکانیسم های اصلی است که توسط آن آلاینده های هوا بر سلامت تنفسی و قلبی عروقی تأثیر می گذارد. مطالعات کوتاه مدت با مکمل ها نشان می دهد که ویتامین های آنتی اکسیدان و اسیدهای چرب غیراشباع n-3 ممکن است از افراد در برابر اثرات حاد این آلاینده ها به ویژه در زیر گروه های آسیب پذیر محافظت کنند. با این حال، به دلیل حجم نمونه کوچک در اکثر مطالعات و فقدان ارزیابی جامع از وضعیت رژیم غذایی پایه و پاسخ به استرس اکسیداتیو، شواهد هنوز محدود است.
همانطور که چندین مطالعه نشان داده است، برخی از مواد مغذی مانند ویتامین های B، ویتامین C، ویتامین E، ویتامین D و امگا 3 اثرات محافظتی در برابر آسیب ذرات معلق در هوا دارند.

یوسف نوری ضمن گرامی داشت یاد و ‌خاطره شهدای گران‌قدر و ابراز همدردی با خانواده‌های داغدار حادثه ریزش ساختمان مترو پل شهرآبادان، اظهار کرد: وزارت آموزش و پرورش از اعضای ستاد ملی کروناست، لذا ابتدای حضورم در وزارت آموزش‌وپرورش تمام تلاش خود را معطوف به بازگشایی مدارس کردم.

وزیر آموزش و پرورش افزود: تعطیلی مدارس از ابتدا تصمیم اشتباهی بود و نتایج این تعطیلی‌ها موجب تغییر در آهنگ زیست دانش آموزان شد و باعث شد تا مناسبات اجتماعی دانش آموزان به طور کامل شکل نگیرد.

عضو کابینه دولت مردمی اظهار کرد: ۱۵۰۰ میلیارد تومان برای جبران عقب ماندگی تحصیلی دانش آموزان از محل اعتبارات ستاد کرونا اختصاص یافته است که کمک زیادی برای حل این مشکل خواهد کرد. ۲۰ درصد اعتبار دریافت شده از ستاد ملی کرونا برای آموزش دانش آموزان جامانده از تحصیل و مابقی آن برای ایجاد مجتمع‌های آموزشی، تربیتی در استان‌ها برای آموزش به دانش آموزان اختصاص می‌یابد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *