تعطیلی مدارس فردا سه شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ مشخص شد

تعطیلی مدارس فردا سه شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ مشخص شد

تعطیلی مدارس و ادارات فردا سه شنبه 20 اردیبهشت 1401 آلودگی هوا مشخص شد آخرین خبر درباره تعطیلی مدارس خوزستان ، اهواز ، مشهد، ایلام ، اصفهان ، سمنان ، ایلام ، کرمان ، کرمانشاه ، یزد ، لرستان و … را در این صفحه ببینید.

تعطیلی مدارس فردا سه شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ مشخص شد

تعطیلی مدارس و ادارات فردا سه شنبه 20 اردیبهشت

درباره آلودگی هوا در شهرهای کشورمان هنوز اطلاع رسانی نشده است در همین صفحه بمانید تا دقایقی دیگر آخرین خبر از تعطیلی مدارس درج خواهد شد.

آلودگی هوا ذرات ریز  حداقل 25 سال است که به عنوان منبع اصلی مرگ و میر در ایران شناخته شده است، با این حال هنوز اطلاعات زیادی در مورد اینکه کدام منابع مضر ترین هستند، ناشناخته باقی مانده است، چه رسد به اینکه چگونه می توان بهترین سیاست ها را برای کاهش هدف قرار داد.

این روزها آلاینده های هوا به شدت افزایش یافته است و سراسر کشورمان را درگیر خود کرده است.

چنین تلاش هایی را می توان با استفاده از روش های صریح جغرافیایی با وضوح بالا برای تعیین کمیت اثرات انتشار PM2.5 و پیش سازهای آن بر سلامت انسان بهبود بخشید. PM2.5 انسان زا مسئول 107000 مرگ زودرس در سال 2011 بوده که هزینه ای بالغ بر 886 میلیارد دلار برای جامعه داشته است. از این مرگ و میرها، 57٪ با آلودگی ناشی از مصرف انرژی [به عنوان مثال، حمل و نقل (28٪) و تولید برق (14٪)] مرتبط بود. 15 درصد دیگر با آلودگی ناشی از فعالیت های کشاورزی است.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *