تعطیلی مدارس فردا سه شنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۲ مشخص شد شب قدر

تعطیلی مدارس فردا سه شنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۲ مشخص شد شب قدر

اخبار تعطیلی مدارس فردا سه شنبه 22 فروردین 1402 تهران و البرز ، اصفهان ، آذربایجان شرقی آذربایجان غربی ، خوزستان ، اهواز ، آبادان ، مشهد، همدان ، اراک ، ایلام ، شیراز ، سمنان ، هرمزگان ، کرمان ، کرمانشاه ، یزد ، بندر گناوه، قم ، لرستان ، قزوین ، زنجان ، شیروان ، بروجرد ، بجنورد ، بیرجند ،نیشابور ، قصرشیرین ، زاهدان ، تبریز ، ارومیه ، چهارمحال بختیاری ، یاسوج ، بوشهر ، آمل ، بابل ، رشت ، مازندران ، ساری ، گیلان ، گرگان ، بندرعباس و قشم ،کردستان ، سنندج ، سقز و دیواندره ، مهاباد ، خرم آباد، اردبیل ، کاشمر ، ازنا ، الگودرز ، کوهدشت ، دورود ، هشتگرد ، آبیک ، تاکستان ، دزفول ، خرمشهر ، اندیمشک ، ماهشهر ، بهبهان ، هویزه ، مهران ،سوسنگرد را در این صفحه به آن میپردازیم.

تعطیلی مدارس فردا سه شنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۲ مشخص شد شب قدر

آیا فردا سه شنبه 22 بهمن مدارس تعطیل است؟

تعطیلی مدارس یکی از سوالاتی است که توسط دانش آموزان پرسیده می شود و برخی از آنها گمان می‌کنند که این شب ها به دلیل مراسم احیا و شب قدر مدارس تعطیل خواهد بود که چنین خبری واقعیت ندارد و مدارس همه شهرهای کشور دایر بوده و به قوت خود برگزار خواهد شد.

تعطیلی مدارس همیشه از بحث های مهم دانش آموزان بوده است و سال گذشته به دلیل کمبود انرژی و آلودگی هوا و سرمای هوا به صورت متداوم مدارس تعطیل می شدند اما حالا وضعیت متفاوت است وزیر آموزش و پرورش اعلام کرده که به هیچ عنوان مدارس به دلایل آلودگی و سرمای هوا تعطیل نخواهد شد به این ترتیب شبهای قدر در سال های گذشته باعث تعطیلی مدارس نشده است که امسال هم از این قاعده مستثنا نبوده و مدارس دایر خواهد بود و فقط با یک ساعت تاخیر باز خواهند شد.

امشب شب قدر نیست

برخی دانش اموزان گمان میکنند که امشب شب قدر است و فردا مدارس با تاخیر باز میشود که این گمان انها صحت نداردو

در روایات شیعه آمده‌است که قدر یکی از سه شب ۱۹، ۲۱ یا ۲۳ در ماه رمضان است که احتمال شب بیست‌وسوم بیش‌تر است. در اصول کافی نیز آمده‌است که تقدیر در شب نوزدهم و ابرام در شب بیست و یکم و امضا در شب بیست و سوم است.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *