تعطیلی مدارس فردا دوشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۲ مشخص شد +بارش برف جزئیات

تعطیلی مدارس فردا سه شنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۱ مشخص شد به دلیل آلودگی هوا

تعطیلی مدارس فردا سه شنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۱ مشخص شد به دلیل آلودگی هوا

تعطیلی مدارس فردا سه شنبه 24 آبان 1401 واقعیت دارد؟ به دلیل آنفولانزا و آلودگی هوا باد و طوفان گرد و غبار و بارندگی و اعتراضات و اغتشاشات و آیا فردا مدارس تعطیل است یا خیر و آخرین خبر درباره وضعیت تعطیلی تهران و البرز ، خوزستان ، اهواز ، آبادان ، مشهد، همدان ، اراک ، ایلام ، شیراز ، اصفهان ، سمنان ، هرمزگان ، کرمان ، کرمانشاه ، یزد ، بندر گناوه، قم ، لرستان ، قزوین ، زنجان ، شیروان ، بروجرد ، بجنورد ، بیرجند ،قصرشیرین ، زاهدان ، تبریز ، ارومیه ، چهارمحال بختیاری ، یاسوج ، بوشهر ، ، رشت ، مازندران ، ساری ، گیلان ، گرگان ، بندرعباس و قشم ،کردستان ، سنندج ، سقز و دیواندره ، مهاباد ، خرم آباد، اردبیل ، کاشمر ، ازنا ، الگودرز ، کوهدشت ، دورود ، هشتگرد ، آبیک ، بروجرد ، دزفول ، خرمشهر ، اندیمشک ، ماهشهر ، بهبهان ، هویزه ، مهران ،سوسنگرد را در این صفحه به آن میپردازیم.

ایا فردا سه شنبه ۲۴ آبان تعطیل است؟

در روزهای اخیر با کاهش دما در کشورمان آلودگی هوا مجدداً افزایش یافته و سلامتی بسیاری از مردم به خصوص گروه های آسیب پذیر از جمله دانش آموزان و کودکان و سالمندان به خطر انداخته است.

حالا مردم از مسئولان می خواهند که مدارس و ادارات و تعطیل کنند در حال حاضر مدارس و ادارات شهرهای مختلف کشور از جمله تهران فردا دایر بوده و فعال میباشد .

سال گذشته با آلودگی بسیار بیشتری مدارس و ادارات تعطیل شدند و گمان می رود که با این وضعیت فعلی تعطیلی صورت نگیرد همچنین خبرهایی در فضای مجازی منتشر شده مبنی بر تعطیلی مدارس که این اخبار که کذب هستند.

بنابر اعلام کمیته اضطرار آلودگی هوای استانداری تهران و با توجه به افزایش آلاینده های جوی و روند آلودگی هوا در شهر تهران، برنامه‌های ورزشی و فعالیت بدنی دانش آموزان در زنگ ورزش در فضای باز مدارس، روز دوشنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۱ لغو شد.

به مدیران مدارس مناطق ۱۹ گانه شهر تهران تأکید شده است، از هرگونه برنامه ورزشی و فعالیت بدنی دانش‌آموزان در زنگ ورزش روز دوشنبه ۲۳ آبان ماه جلوگیری به عمل آورند.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *