فردا چهارشنبه ۴ بهمن تعطیل است؟ + جزئیات تعطیلی بانک ها و ادارات

تعطیلی مدارس چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۲ مشخص شد +جزئیات

وضعیت تعطیلی مدارس فردا چهارشنبه 26 مهر 1402 به علت زلزله و بارندگی و باران فین هرمزگان خراسان رضوی ، تهران و البرز و کرج و سیستان و بلوچستان و زابل ، خوزستان ، اهواز ، آبادان ، مشهد، همدان ، اراک ، ایلام ، شیراز ، سمنان ، هرمزگان ، کرمان ، کرمانشاه ، یزد ، بندر گناوه، قم ، لرستان ، قزوین ، زنجان ، شیروان ، بروجرد ، بجنورد ، بیرجند ،نیشابور ، قصرشیرین ، زاهدان ، تبریز ، ارومیه ، چهارمحال بختیاری ، یاسوج ، بوشهر ، آمل ، بابل ، رشت ، مازندران ، ساری ، گیلان ، گرگان ، بندرعباس و قشم ،کردستان ، سنندج ، سقز و دیواندره ، مهاباد ، خرم آباد، اردبیل ، کاشمر ، ازنا ، الگودرز ، کوهدشت ، دورود ، هشتگرد ، آبیک ، تاکستان ، دزفول ، خرمشهر ، اندیمشک ، ماهشهر ، بهبهان ، هویزه ، مهران ،سوسنگرد را در این صفحه به آن میپردازیم.

آیا فردا مدارس تعطیل است؟

🔻تعطیلی مدارس بندرعباس و حاجی‌آباد در چهارشنبه

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان:

در پی زلزله ۵.۳ ریشتری که امروز به وقوع پیوست مدارس شهرستانهای بندرعباس و حاجی آباد در دو نوبت صبح و عصر در روز چهارشنبه ۲۶ مهر تعطیل است.

شرایط خاص ناشی از وقوع پس لرزه‌ها، عدم آمادگی روانی دانش‌آموزان و نیز نگرانی خانواده‌های آنان، باعث شد تصمیم به تعطیلی مدارس در این شهرستان‌ها گرفته شود.

سایر شهرهای کشور مدارس تعطیل نیست .

تعطیلی مدارس فردا سه شنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۲ مشخص شد +جزئیات

وضعیت تعطیلی مدارس مشهد و خراسان رضوی و خوزستان

تعطیلی مدارس یکی از خبرهای شبکه‌های اجتماعی بوده که دانش آموزان می‌پرسند و می‌خواهند بدانند که آیا فردا مدارس کشور به دلیل زلزله و یا آب و هوا تعطیل خواهد بود یا خیر با توجه به زمین لرزه‌هایی که امروز در خراسان رضوی و مشهد رخ داد به نظر می‌رسد مدارس فردا برای این استان‌ها کمی مورد توجه قرار بگیرد و احتمال تعطیلی فردا وجود داشته باشد اگر امشب هم زمین لرزه‌های مختلفی به وقوع بپیوندد احتمال دارد آموزش و پرورش خراسان رضوی مدارس را تعطیل اعلام کند.

لازم به ذکر است که زلزله‌های امروز مشهد و روز گذشته خوزستان باعث شده بود که مردم و دانش آموزان برای رفتن به مدرسه نگران باشند.

زلزله هرمزگان

استان هرمزگان از صبح امروز ۳ بار با زلزله‌های بالای ۵ ریشتر لرزیده است، آخرین این زلزله‌ها دقایقی پیش به قدرت ۵.۳ ریشتر فین را لرزاند.

این زلزله به مرکزیت فین و با بزرگای ۵.۳ ریشتر رخ داد.

این پنجمین زلزله از صبح امروز و سومین زلزله با بزرگای بیش از ۵ ریشتر بود.

دو زلزله ۵.۳ و ۵.۶ ریشتر به کانون فین و فارغان در صبح امروز خسارتی در بر نداشته است.

هنوزی خبری درباره تعطیلی مدارس شهرهای هرمزگان مخابره نشده است.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *