تعطیلی مدارس

تعطیلی مدارس فردا سه شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ مشخص شد

تعطیلی مدارس و ادارات فردا سه شنبه 27 اردیبهشت 1401 آلودگی هوا مشخص شد آخرین خبر درباره تعطیلی مدارس خوزستان ، اهواز ، همدان ، مشهد، اراک ،ایلام ، شیراز ، اصفهان ، سمنان ، ایلام ، کرمان ، کرمانشاه ، یزد ، لرستان و … را در این صفحه ببینید.

لغو تمامی امتحانات مدارس خوزستان در روز سه‌شنبه / تاخیر ۲ ساعته آغاز فعالیت ادارات

🔹 دبیر کارگروه اضطرار مقابله با گرد و غبار خوزستان از لغو تمامی امتحانات مدارس خوزستان در روز سه‌شنبه و تاخیر ۲ ساعته آغاز فعالیت ادارات به دلیل به دلیل گرد و خاک شدید خبر داد.

فردا مدارس ایلام تعطیل است

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری ایلام:
🔹فعالیت مدارس و مراکز آموزشی استان در تمام مقاطع تحصیلی فردا سه شنبه به علت پایداری توده گرد و غبار تعطیل است و ادارات با تاخیر باز می شوند.

………..

مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش‌وپرورش استان همدان از تعطیلی مهدکودک‌ها، مراکز پیش‌دبستانی‌ و مدارس ابتدایی در نوبت صبح روز سه‌شنبه خبر داد.

مهدی جلیلی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به آلودگی هوا، مراکز پیش‌دبستانی و مدارس ابتدایی سراسر استان، در نوبت صبح فردا سه‌شنبه ۲۷ اردیبهشت‌ماه، تعطیل است.

وی ادامه داد: برگزاری آیین صبحگاهی و ورزش در فضای باز برای مقاطع تحصیلی دوره اول و دوم متوسطه در این روز، ممنوع است.

تعطیلی مدارس همدان فردا

مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش‌وپرورش استان همدان از تعطیلی مهدکودک‌ها، مراکز پیش‌دبستانی‌ و مدارس ابتدایی در نوبت صبح روز سه‌شنبه خبر داد. مهدی جلیلی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به آلودگی هوا، مراکز پیش‌دبستانی و مدارس ابتدایی سراسر استان، در نوبت صبح فردا سه‌شنبه ۲۷ اردیبهشت‌ماه، تعطیل است. وی ادامه داد: برگزاری آیین صبحگاهی و ورزش در فضای باز برای مقاطع تحصیلی دوره اول و دوم متوسطه در این روز، ممنوع است.

تعطیلی مدارس فردا سه شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ مشخص شد

تعطیلی مدارس فردا سه شنبه ۲۷ اردیبهشت

آلودگی هوا متاسفانه آسیب های بسیار زیادی به سلامتی مردم وارد میکند و در آینده میتواند این آسیب ها به مشکلات جدی تبدیل شود کشورمان در سالهای اخیر با آلودگی شدید هوا دست و پنجه نرم میکند و خانواده ها نگران سلامتی فرزندانشان هستند.

درباره اینکه آیا فردا مدارس تعطیل است یا خیر هنوز خبری در رسانه ها منتشر نشده است.

قرار گرفتن در معرض آلودگی هوا می تواند سلامت همه افراد را تحت تاثیر قرار دهد. هنگامی که نفس می کشیم، آلودگی وارد ریه های ما می شود و می تواند وارد جریان خون ما شود. آلودگی هوا می تواند به آزارهای کوچکی مانند سرفه یا خارش چشم کمک کند. همچنین می تواند باعث ایجاد یا بدتر شدن بسیاری از بیماری های مربوط به ریه ها و تنفس شود.

مهم نیست در کجا زندگی می کنید، ممکن است در معرض آلودگی هوا قرار بگیرید. نوع و میزان نوردهی بسته به موقعیت مکانی، زمان روز و حتی آب و هوا متفاوت است. قرار گرفتن در معرض آلودگی هوا در نزدیکی منابع آلودگی مانند جاده های شلوغ یا تجهیزات چوب سوز بیشتر است. بسیاری از فعالیت های روزانه ما را در معرض سطوح بالاتری از آلودگی هوا قرار می دهد. ماشین‌های بیکار، تجهیزات گازسوز و مواد شیمیایی که در خانه‌هایمان استفاده می‌کنیم، همگی در آلودگی هوا نقش دارند و ما را در معرض آلاینده‌های مضر هوا قرار می‌دهند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. خاک خوردموووووون خاگ خاک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *