تعطیلی مدارس فردا شنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۱ مشخص شد +جزئیات

تعطیلی مدارس فردا شنبه شنبه 14 آبان 1401 واقعیت دارد؟ به دلیل آنفولانزا و آلودگی هوا باد و طوفان گرد و غبار و بارندگی و اعتراضات و اغتشاشات و آیا فردا مدارس تعطیل است یا خیر و آخرین خبر درباره وضعیت تعطیلی تهران و البرز ، خوزستان ، اهواز ، آبادان ، مشهد، همدان ، اراک ، ایلام ، شیراز ، اصفهان ، سمنان ، هرمزگان ، کرمان ، کرمانشاه ، یزد ، بندر گناوه، قم ، لرستان ، قزوین ، زنجان ، شیروان ، بروجرد ، بجنورد ، بیرجند ،قصرشیرین ، زاهدان ، تبریز ، ارومیه ، چهارمحال بختیاری ، یاسوج ، بوشهر ، ، رشت ، مازندران ، ساری ، گیلان ، گرگان ، بندرعباس و قشم ،کردستان ، سنندج ، سقز و دیواندره ، مهاباد ، خرم آباد، اردبیل ، کاشمر ، ازنا ، الگودرز ، کوهدشت ، دورود ، هشتگرد ، آبیک ، بروجرد ، دزفول ، خرمشهر ، اندیمشک ، ماهشهر ، بهبهان ، هویزه ، مهران ،سوسنگرد را در این صفحه به آن میپردازیم.

تعطیلی مدارس فردا شنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۱ مشخص شد +جزئیات

تعطیلی مدارس فردا شنبه 14 آبان 1401 واقعیت دارد؟

پاسخ منفی است و فردا مدارس تعطیل نیست و دانش اموزان باید به مدرسه بروند در غیر غیبت خواهند خورد.

در روزهای اخیر به دلیل شیوع بیماری آنفولانزا و برخی اغتشاشات و یا آلودگی هوا مدارس غیرحضور و یا تعطیل شده بود ولی فردا مدارس در سراسر کشورمان دایر خواهد بود و آموزش و پرورش تا این لحظه هیچگونه خبری را در این زمینه منتشر نکرده است در صورت دریافت خبر در این صفحه درج خواهد شد.

شاید یکی از ویژگی‌های مثبت پاندمی کرونا، این بود که رعایت بهداشت فردی و گروهی در سطح جامعه به شدت افزایش یافت و باعث شد تا بیماری‌هایی همچون آنفلوانزا، در دو سال گذشته کمتر شیوع پیدا کند. در حالی که امسال، موج آنفلوانزا زودتر از موعد مقرر از راه رسید و حالا، مراکز درمانی و درمانگاه‌ها و اورژانس بیمارستان‌ها، مملو از افرادی است که با علائم سرماخوردگی نزد پزشک می آیند. اما، به گفته شهنام عرشی سرپرست مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت، ۵۰ درصد موارد سرماخوردگی را باید آنفلوانزا تلقی کرد.

یکی دیگر از عوامل افزایش موارد سرماخوردگی و آنفلوانزا در کشور، آمار کرونا بوده است. به طوری که با آمدن ویروس کرونا، مردم از سایر بیماری‌های ویروسی مثل آنفلوانزا غافل شدند و احساس کردند، اگر کرونا را شکست دهیم، سایر بیماری‌های ویروسی مهم نیستند. در حالی که آنفلوانزا هم مرگ و میر خودش را دارد. اما، هیچ وقت آمار تفکیکی از مرگ و میرهای ناشی از آنفلوانزا نداشته ایم. در حالی که ابتلاء به آنفلوانزا در برخی از افراد، می‌تواند مرگبار باشد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *