تعطیلی مدارس فردا سه شنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ مشخص شد به علت مسمومیت

تعطیلی مدارس فردا یکشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ مشخص شد به علت مسمومیت

تعطیلی مدارس فردا شنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ مشخص شد به علت مسمومیت

اخبار تعطیلی مدارس یکشنبه 14 اسفند 1401 تهران و البرز ، اصفهان ، آذربایجان شرقی ، آذربایجان غربی ، کرمانشاه ، تبریز ، ارومیه ، مشهد، همدان ، اراک ، ایلام ، شیراز ، سمنان ، هرمزگان ، کرمان ، یزد ، بندر گناوه، قم ، لرستان ، قزوین ، زنجان ، شیروان ، بروجرد ، بجنورد ، بیرجند ،نیشابور ، قصرشیرین ، زاهدان ، چهارمحال بختیاری ، یاسوج ، بوشهر ، آمل ، بابل ، رشت ، مازندران ، ساری ، گیلان ، گرگان ، بندرعباس و قشم ،کردستان ، سنندج ، سقز و دیواندره ، مهاباد ، خرم آباد، اردبیل ، کاشمر ، ازنا ، الگودرز ، کوهدشت ، دورود ، هشتگرد ، آبیک ، تاکستان ، دزفول ، خرمشهر ، اندیمشک ، ماهشهر ، بهبهان ، هویزه ، مهران ،سوسنگرد ، خوزستان ، اهواز ، آبادان را در این صفحه به آن میپردازیم.

آیا مدارس فردا 14 اسفند تعطیل است؟

این روزها برخی از داستان های ضد انقلابی دانش آموزان را تحریک می کند که مدارس را تحریم کرده و به مدرسه نمی روند در حالی که مدارس باز بود و دانش آموزان در صورت حاضر نشدن در مدرسه غیبت خواهند خورد.

دانش آموزان می خواهند بدانند که آیا مدارس فردا تعطیل خواهد شد یا خیر که پاسخ خیر است با توجه به اتفاقات مشابهی که در روزهای گذشته رخ داده بود و مدارس به کار خود ادامه داد فردا یکشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ نیز مدارس دایر است و دانش آموزان باید به مدرسه بروند.

مسمومیت های دانش آموزان این روزها به تیتر اول رسانه های کشور و بحث اول شبکه های اجتماعی تبدیل شده است و بسیاری از خانواده های دانش آموزان را نگران کرده است.

روزانه تعداد مسمومیت های مدارس در سراسر کشور افزایش پیدا می‌کند و هنوز خاطیان و عاملان این حادثه مشخص نیستند

گفته می‌شود که بسیاری از شهرهای کشورمان امروز نیز با چنین حادثه مشابهی روبرو بوده‌اند مدارس تهران و کرج و اصفهان و تبریز و سایر شهرهای کشورمان با حوادث مسمومیت دانش آموزان مواجه شده اند.

موضوع مسمومیت ها

موضوع «مسمومیت دانش آموزان» از مهمترین مسائلی بود و هست که این روزها اذهان جامعه را مشغول و افکار عمومی را نگران کرده است؛ بر همین اساس در یک گزار ش میدانی و تحقیقی به آنچه دیدم و شنیدم از این ماجرا می‌پردازیم.

در بخش اول این گزارش، روایتی از ماجرا ارائه شده و در ادامه، به مشاهداتم در شهر قم (به عنوان اولین شهری که این ماجرا از آن شروع شد)، مدارس مختلف و همراهی با تیم‌های عملیاتی و اورژانس خواهم پرداخت.

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *