تعطیلی مدارس

تعطیلی مدارس فردا شنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ آلودگی هوا مشخص شد

تعطیلی مدارس فردا شنبه 17 اردیبهشت 1401 برای آلودگی هوا مشخص شد اخرین خبر درباره مداس تهران ، کرج، مشهد، ایلام ، اصفهان ، سمنان ، ایلام ، کرمان ، کرمانشاه، یزد ، لرستان و … را در این صفحه ببینید.

تعطیلی مدارس فردا شنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ آلودگی هوا مشخص شد

تعطیلی مدارس فردا شنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱

باز هم آلودگی هوا در برخی از شهرهای کشورمان موجب شده که زندگی برای مردم دشوار شود و سلامتی انها به خطر بیافتد متاسفانه در سالهای اخیر به دلیل از بین رفتن پوشش های گیاهی طوفان های شن از کشورهای همسایه وارد ایران شده و بسیاری از شهرهای کشور را در معرض خطر قرار داده است.

درباره تعطیلی مدارس فردا هنوز برای هیچ شهری اعلام نشده است

بخش‌هایی از عراق در جریان آخرین طوفان‌های شنی که این سالها به شدت افزایش یافته است دوباره شهرهای ایران را نارنجی پوش کرده است به خصوص شهرهای کویری ایران با طوفان های متعدد شن دست به گریبان هستند.

این گرد و غبارها برای همه گروه های سنی میتواند بسیار خطرناک باشد دانش اموزان و بیماران تنفسی در راس این اتفاق قرار دارند.

از دلایل اصلی این اتفاق میتوان به بارش کم باران و از بین رفتن پوشش گیاهی اشاره داشت این گیاهان همانند بادگیر عمل میکنند و جلو بادها را میگیرند و اجازه نمیدهند آنها سهمگین شوند و شن ها را با خود حمل کنند.

متاسفانه کشورهای همسایه هیچ گونه اقدامی برای جلوگیری از این پدیده نمیکنند و میتوان با پوشش گیاهی جلوی این آلودگی را گرفت.

 

 

 

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *