تعطیلی مدارس فردا شنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ +اسامی استان ها

تعطیلی مدارس فردا شنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ +اسامی استان ها

تعطیلی مدارس فردا شنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ +اسامی استان هایی که فردا تعطیل هستند مدارس ایلام و مشهد و خوزستان و تهران و کرج و البرز و قزوین و تبریز و اصفهان و اراک و همدان را در این صفحه ببینید.

تعطیلی مدارس فردا شنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۱

آلودگی هوا در کشورمان باعث شده بسیاری از مردم با شرایط بسیار نامناسبی به زندگی خود ادامه دهند.

آلودگی هوا ناشی از ریزگردها که از سمت عراق و عربستان راهی کشور مان شده است سبب گردیده آسمان در برخی از شهرهای کشورمان به رنگ نارنجی در بیاید که این نشان دهنده آلودگی بسیار شدید در کشورمان می باشد که در روزهای گذشته مدارس برخی از شهرهای کشورمان تعطیل اعلام شد.

تعطیلی مدارس فردا شنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ +اسامی استان ها

اما رفته رفته با بارش باران و وزش باد در شرایط کمی بهتر شد حالا در برخی از شهرهای کشورمان آسمان ابری بوده و احتمال بارندگی و وزش باد بسیار زیاد است که ممکن است تا ساعات پایانی شب روند بهتری برای هوای سراسری کشورمان داشته باشد.

هنوز درباره تعطیلی مدارس فردا در استان های مختلف خبری منتشر نشده است که در صورت دریافت اطلاعات در این مورد در این صفحه درج خواهد شد شهرهایی که در حال حاضر بیشترین آلودگی را دارند استان خوزستان و بندرعباس و بوشهر بوده که درگیر ریزگردهای خطرناک هستند.

جمعیت هلال‌احمر با توجه به انتشار اخباری مبنی بر موج جدید ذرات‌غبار و ریزگردها در کشور، از شهروندان تقاضا کرد در روزهای اوج آلودگی هوا تا حد امکان از منزل خارج نشوند و با انتشار توصیه‌هایی از مردم خواست برای عبور و مرور در شهر این موارد را مورد توجه قرار دهند.

به گزارش ایسنا، اداره کل آموزش‌های همگانی این جمعیت با تدوین توصیه‌هایی برای کاهش آسیب آلودگی هوا ناشی از ذرات و ریزگردها بر سلامت شهروندان، از مردم خواست نکات بهداشتی را مورد توجه قرار دهند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *