تعطیلی مدارس فردا چهارشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۱ مشخص شد

تعطیلی مدارس فردا چهارشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۱ مشخص شد

تعطیلی مدارس فردا چهارشنبه 11 آبان 1401 واقعیت دارد؟ به دلیل آنفولانزا و آلودگی هوا باد و طوفان گرد و غبار و بارندگی و اعتراضات و اغتشاشات و آیا فردا مدارس تعطیل است یا خیر و آخرین خبر درباره وضعیت تعطیلی تهران و البرز ، خوزستان ، اهواز ، آبادان ، مشهد، همدان ، اراک ، ایلام ، شیراز ، اصفهان ، سمنان ، هرمزگان ، کرمان ، کرمانشاه ، یزد ، بندر گناوه، قم ، لرستان ، قزوین ، زنجان ، شیروان ، بروجرد ، بجنورد ، بیرجند ،قصرشیرین ، زاهدان ، تبریز ، ارومیه ، چهارمحال بختیاری ، یاسوج ، بوشهر ، ، رشت ، مازندران ، ساری ، گیلان ، گرگان ، بندرعباس و قشم ،کردستان ، سنندج ، سقز و دیواندره ، خرم آباد، اردبیل ، کاشمر ، ازنا ، الگودرز ، کوهدشت ، دورود ، هشتگرد ، آبیک ، بروجرد ، دزفول ، خرمشهر ، اندیمشک ، ماهشهر ، بهبهان ، هویزه ، مهران ،سوسنگرد را در این صفحه به آن میپردازیم.

آیا فردا مدارس تعطیل است یا خیر؟

تعطیلی مدارس ۸ شهر خوزستان و دانشگاه‌های اهواز/ ۴ پرواز فرودگاه اهواز به تاخیر انجام می‌شود

🔹به علت وقوع گردوغبار شدید، مدارس اهواز، باوی، کارون، حمیدیه، رامشیر، شادگان، ماهشهر و هندیجان در بعد ازظهر امروز (۱۰ آبان‌ماه) تعطیل اعلام شده‌اند.
🔹همچنین دانشگاه‌های اهواز در بعد ازظهر امروز تعطیل شده‌اند.

در روزها اخیر بیماری آنفولانزا در بسیاری از مدارس شیوع کرده است و باعث شده این بیماری دانش اموزان را بیمار کرده و مشکلاتی را برای خانواده ها به وجود اورد و به همین دلیل بسیاری از مردم خواستار غیرخضوری برگزار شدن مدارس هستند اما اموزش و پرورش تصمیم به تعطیلی و یا غیر حضوری کردن مدارس ندارد.

بیماران تنفسی در اولین باران خوزستان از خانه خارج نشوند

🔹معاون دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز: از افرادی که سابقه مشکلات تنفسی دارند درخواست می‌شود هنگام اولین بارش پاییزی از خانه خارج نشوند.

🔹به همه بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه اعلام آماده‌باش شده تا آمادگی مواجه با مشکلات تنفسی ناشی از اولین بارش پاییزی را داشته باشند./ ایسنا

دانش اموزان باید توجه کنند که از شایع­‌ترین بیماری‌­هایی که بیشتر در فصول سرد سال اتفاق می‌­افتد، آنفولانزا می‌­باشد. این بیماری از انواع متفاوتی برخوردار است و در صورت شدید و حاد بودن بیماری می‌­تواند منجر به مرگ افراد گردد. در این مقاله به بررسی انواع مختلف آن، تشخیص، درمان و زمان مراجعه به پزشک پرداخته شده است.

اگر نشانه هایی همچون گرفتگی بینی یا سرفه قبل از تب پدیدار شدند، به احتمال زیاد فرزند شما سرما خورده است.
از دیگر نشانه های آنفولانزا می توان به زودرنج شدن، بی میلی و کم اشتهایی، گلودرد و ورم گلو اشاره کرد. آنفولانزا همچنین باعث ایجاد درد در ناحیه شکم و اسهال و استفراغ می شود

 

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *