تعطیلی مدارس فردا چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ مشخص شد

تعطیلی مدارس فردا چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ مشخص شد

تعطیلی مدارس و ادارات فردا چهارشنبه 21 اردیبهشت 1401 آلودگی هوا مشخص شد آخرین خبر درباره تعطیلی مدارس خوزستان ، اهواز ، مشهد، اراک ،ایلام ، اصفهان ، سمنان ، ایلام ، کرمان ، کرمانشاه ، یزد ، لرستان و … را در این صفحه ببینید.

تعطیلی مدارس فردا چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ مشخص شد

تعطیلی مدارس و ادارات فردا چهارشنبه 21 اردیبهشت

بسبسیاری از شهرهای کشورمان دچار آلودگی شدید هوا هستند این آلودگی ممکن است بر اثر دود و آلاینده ها باشد ویا گرد و غبار ناشی از طوفانکه به شدت به سلامتی مردم آسیب میزند بسیاری از دانش اموزان در خطر جدید این آلودگی هستند چرا که هر روز باید از منزل خارج شده و به مدرسه بروند.

هنوز درباره تعطیلی مدارس فردا برای هیچ شهری اعلام نشده است.

آلودگی محیط زیست پدیده جدیدی نیست، با این حال همچنان بزرگترین مشکل جهان پیش روی بشریت و مهمترین علل زیست محیطی عوارض و مرگ و میر است. فعالیت های انسان از طریق شهرنشینی، صنعتی شدن، استخراج معادن و اکتشاف در خط مقدم آلودگی محیط زیست جهانی قرار دارد. هر دو کشور توسعه یافته و در حال توسعه این بار را با هم تقسیم می کنند، اگرچه آگاهی و قوانین سختگیرانه در کشورهای توسعه یافته تا حد زیادی به حفاظت از محیط زیست آنها کمک کرده است. علیرغم توجه جهانی به آلودگی، تأثیر آن به دلیل عواقب شدید درازمدت آن همچنان محسوس است. این فصل به بررسی انواع آلودگی هوا، آب و خاک می پردازد. علل و آثار آلودگی؛ و راه حل هایی را برای مبارزه با آلودگی برای محیط زیست و سلامت پایدار ارائه می دهد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *