تعطیلی مدارس فردا دوشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۲ مشخص شد +بارش برف جزئیات

تعطیلی مدارس امروز چهارشنبه ۲۱ دی ۱۴۰۱ مشخص شد بارش برف

تعطیلی مدارس فیروزکوه تهران: مدارس ابتدایی فیروزکوه امروز غیرحضوری است.

تعطیلی مدارس البرز چهارشنبه ۲۱ دی ۱۴۰۱ : تمام مدارس، ادارات و بانک های البرز چهارشنبه تعطیل شد و امتحانات نهایی دانش‌آموزان و دانشجویان به قوت خود باقی است.

اصفهان: کلیه ادارات، دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها و مراکز آموزشی استان اصفهان(۲۱ و ۲۲ دی ماه) با هدف مدیریت مصرف انرژی تعطیل شدند.

تعطیلی مدارس کردستان چهارشنبه ۲۱ دی ۱۴۰۱ : به منظور صرفه‌جویی در مصرف انرژی فردا و پس‌فردا ادارات، دستگاه‌های اجرایی و نیز مدارس و مراکز آموزشی استان کردستان تعطیل خواهند بود.

تعطیلی مدارس گیلان: فردا و پس فردا کلیه مراکز آموزشی اعم از مدارس و دانشگاه ها غیر حضوری خواهند بود.

کهگیلویه و بویراحمد: به دلیل سرما و یخبندان فردا، ادارات مناطق سردسیر استان به استثنای دستگاه‌های خدمات‌رسان از ساعت ۱۰ شروع به کار می‌کنند.

سمنان: تمام ادارات، سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی استان به استثنای ادارات خدمات‌رسان و مراکز بهداشتی به‌ علت برودت هوا روز پنج‌شنبه ۲۲ دی تعطیل است.

بیرجند: امتحانات تمامی دانشجویان در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۲۱ و ۲۲ دی ماه طبق برنامه اعلامی با یک ساعت تأخیر برگزار خواهد شد.

قزوین: سرما مدارس ابتدایی استان قزوین را غیر حضوری کرد.

منطقه سیستان: چهارشنبه مدارس 5 شهرستان منطقه سیستان غیرحضوری شد.

 آذربایجان شرقی: ساعت کاری دستگاههای اجرایی دولتی و دانشگاههای روز چهارشنبه 21 دیماه کاهش یافت و مدارس غیرحضوری شد.

چهارمحال و بختیاری: کلیه ادارات، بانک‌ها، مراکز آموزشی، دانشگاه‌ها امروز تعطیل است.

تعطیلی مدارس و ادارات زنجان روز‌های ۲۱ و ۲۲ دی ماه

دیرکل مدیریت بحران استان زنجان گفت: بر اساس تصمیم ستاد مدیریت بحران در پی سرمای شدید هوا و صرفه جویی در مصرف حامل‌های انرژی فردا چهارشنبه ۲۱ دی ماه همه مدارس مقطع ابتدایی در استان زنجان شیفت صبح و بعد از ظهر تعطیل است.

کرامتی افزود: همچنین ادارات فردا صبح با ۲ ساعت تاخیر از ساعت ۹ کار خود را آغاز می‌کنند.

وی گفت: روز پنج شنبه ۲۲ دی ماه همه ادارات استان زنجان بجز دستگاه‌های خدمات رسان و امداد رسان تعطیل اعلام شده است.

مدارس استان خراسان جنوبی تعطیل شد

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، سیدعلیرضا موسوی‌نژاد صبح امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: با توجه به افت شدید دما و مصوبه کارگروه هماهنگی و تامین پایدار سوخت زمستانی استان، فعالیت اداره کل آموزش و پرورش استان و ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق، در روز چهارشنبه 21 و پنجشنبه 22 دی‌ماه به صورت دورکاری بوده و فعالیت‌های آموزشی و پرورشی مدارس در سطح استان به صورت غیرحضوری و در بستر شاد برگزار خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی بیان کرد: امتحانات نهایی پایه دوازدهم و هماهنگ استانی پایه نهم در شهرستان‌ها و مناطق به قوت خود باقی است و رأس ساعت مقرر برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: سایر امتحانات داخلی در شهرستان‌ها و مناطق همچنین سایر امتحانات داخلی در شهرستان‌ها و مناطق با تصمیم شورای مدرسه به تاریخ دیگری موکول خواهد شد.

تعطیلی مدارس فردا سه شنبه ۲۰ دی ۱۴۰۱ مشخص شد آلودگی هوا و بارش برف

آیا فردا چهارشنبه مدارس تعطیل است تعطیلی مدارس چهارشنبه 21 دی 1401 واقعیت دارد؟ به دلیل آلودگی هوا و بارش برف و باد و طوفان گرد و غبار و بارندگی یا خیر و آخرین خبر درباره وضعیت تعطیلی تهران و البرز ، خوزستان ، اهواز ، آبادان ، مشهد، همدان ، اراک ، ایلام ، شیراز ، اصفهان ، سمنان ، هرمزگان ، کرمان ، کرمانشاه ، یزد ، بندر گناوه، قم ، لرستان ، قزوین ، زنجان ، شیروان ، بروجرد ، بجنورد ، بیرجند ،نیشابور ، قصرشیرین ، زاهدان ، تبریز ، ارومیه ، چهارمحال بختیاری ، یاسوج ، بوشهر ، ، رشت ، مازندران ، ساری ، گیلان ، گرگان ، بندرعباس و قشم ،کردستان ، سنندج ، سقز و دیواندره ، مهاباد ، خرم آباد، اردبیل ، کاشمر ، ازنا ، الگودرز ، کوهدشت ، دورود ، هشتگرد ، آبیک ، بروجرد ، دزفول ، خرمشهر ، اندیمشک ، ماهشهر ، بهبهان ، هویزه ، مهران ،سوسنگرد را در این صفحه به آن میپردازیم.

آیا چهارشنبه 21 دی 1401 مدارس تعطیل است؟

روز چهارشنبه فقط مدارس آذربایجان غربی تعطیل میباشد و مدارس سایر شهرها باز هستند.

آلودگی هوای تهران و کلانشهرها با اینکه به شدت آسیب زا هستند اما مدارس تعطیل نبوده و دانش اموزان به مدرسه میروند که میتواند خطرات زیادی برای مردم داشته باشد اما به هر حال مدارس کشور باز هستند.

مدارس در هفته جاری به دلیل آلودگی هوا تعطیل نبود و دانش اموزان به مدرسه رفتند بسیاری از خانواده ها معتقدند اموزش و پرورش باید مدارس را تعطیل کند تا آلودگی هوا به سلامتی فرزندانشان اسیبی وارد نکند.

در زمستان مدارس را تعطیل و در تابستان باز کنند

برخی از مردم معتقد هستند با توجه به آلودگی هوا در فصل زمستان بهتر است اموزش و پروش در زمستان مدارس را تعطیل و در تابستان دایر کند.

با توجه به آلودگی هوا که هر ساله در فصل زمستان در کشورمان صورت میگیرد و هیچ راهکاری برای آن نی در نظر گرفته نمیشود بهترین راه این است که در فصل سرمان مدارس تعطیل و در فصل گرما مدارس دایر شود.

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

9 نظر

  1. هعی سایت باغستان نیوز برام بالا نمیاد مجبورم اینجا بگردم

  2. غلط کردین

  3. تفاوت دماو فاصله بین تهران و کرج چقدره ؟ کرج با جمعیت کمتر در گاز صرفه جویی میکنه اما تهران با این حجم از مصرف گاز نمیخاد تعطیل کنه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ این دیگه چه وضع مدیریت کردنه

  4. اصفهان و مشهد و سمنان و تبریز و کرج یا تعطیل کردند یا دورکاری فقط ار پرمصرف ها تهران مونده ، همش شده لجبازی و یا تصمیم های سلیقه ایی . تهران با این حجم از مصرف گاز نمیخاد تعطیل کنه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ این دیگه چه وضع مدیریت کردنه

  5. مدارس آذربایجان شرقی تعطیل هستش،چرا جایی اعلام نشده عجب

  6. مگه تهران و سمنان و کرج چقدر فرق و تفاوت دما داره بی همه چیزا
    کلا با تهران لج کردین بی پدرا؟

  7. زاهدان چرا تعطیل نمیکنن آقای فرماندار فکر بچه های ابتدایی رو نمیکنید؟ دفعه قبل هوا به شدت سرد شد تعطیل نکردید همه بچه های ابتدایی مریض شدند و کلی اذیت شدیم و دارو هم گیر نمیومد،نمیدونم خواب تشریف دارن واقعا

  8. یعنی چی آخه حداقل فقط شیفت صبح که آلودگی و سرما شدیده تعطیل میکردن مسخره بازی درآوردن البرز و کرج تعطیل تهران با اینهمه آلودگی تعطیل نیست هوا ۲- هست بچه های دبستان چه گناهی کردن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *