تعطیلی مدارس فردا چهارشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۱ مشخص شد به دلیل آلودگی هوا

تعطیلی مدارس فردا چهارشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۱ مشخص شد به دلیل آلودگی هوا

تعطیلی مدارس فردا چهارشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۱ مشخص شد به دلیل آلودگی هوا

تعطیلی مدارس فردا چهارشنبه 25 آبان 1401 واقعیت دارد؟ به دلیل آنفولانزا و آلودگی هوا باد و طوفان گرد و غبار و بارندگی و اعتراضات و اغتشاشات و آیا فردا مدارس تعطیل است یا خیر و آخرین خبر درباره وضعیت تعطیلی تهران و البرز ، خوزستان ، اهواز ، آبادان ، مشهد، همدان ، اراک ، ایلام ، شیراز ، اصفهان ، سمنان ، هرمزگان ، کرمان ، کرمانشاه ، یزد ، بندر گناوه، قم ، لرستان ، قزوین ، زنجان ، شیروان ، بروجرد ، بجنورد ، بیرجند ،قصرشیرین ، زاهدان ، تبریز ، ارومیه ، چهارمحال بختیاری ، یاسوج ، بوشهر ، ، رشت ، مازندران ، ساری ، گیلان ، گرگان ، بندرعباس و قشم ،کردستان ، سنندج ، سقز و دیواندره ، مهاباد ، خرم آباد، اردبیل ، کاشمر ، ازنا ، الگودرز ، کوهدشت ، دورود ، هشتگرد ، آبیک ، بروجرد ، دزفول ، خرمشهر ، اندیمشک ، ماهشهر ، بهبهان ، هویزه ، مهران ،سوسنگرد را در این صفحه به آن میپردازیم.

آیا فردا مدارس تعطیل شد؟

فدا مدارس تعطیل نیست و اخبار مروبط به تعطیلی مدارس فردا که شبکه های اجتماعی متشر شده صحت ندارد.

با توجه به آلودگی هوا در کشورمان به خصوص شهرهای بزرگ مشکلاتی برای دانش آموزان به وجود آورده که خانواده آنها را نگران کرده است.

خانواده دانش آموزان توقع دارند با توجه به آلودگی هوا مدارس تعطیل شود تا سلامتی فرزندانشان به خطر نیفتد در روزهای گذشته شیوع بیماری آنفولانزا در کشور سبب شد بسیاری از دانش آموزان به این بیماری مبتلا شوند و حالا آلودگی هوا برای دانش آموزان مشکل ساز شده است.

هنوز درباره تعطیلی مدارس فردا خبری اعلام نشده است و دانش آموزان فردا باید به مدرسه بروند .

در صورت دریافت اخبار بیشتر در مورد تعطیلی مدارس در این صفحه اطلاع رسانی خواهد شد.

لذا باید توجه داشته باشید که در صورت عدم حضور دانش آموزان به کلاس درس آنها غیبت خواهند

آلودگی هوا یکی از بزرگ‌ترین مشکلات جوامع بزرگ شهری است که هر ساله موجب مرگ بیش از ۷ میلیون نفر می‌شود. شناخت دلایل و عوامل اصلی آلودگی هوا و جلوگیری از آن می‌تواند جان میلیون‌ها نفر را نجات دهد. اما آیا می‌دانید دلایل اصلی افزایش آلودگی هوا چیست؟ در مورد مهم‌ترین آلاینده‌های هوا چه می‌دانید؟ چطور می‌توان عوامل ایجاد آلودگی هوا را کنترل کرد؟ در این مقاله از مجله کوروش می‌توانید با عواملی که آلودگی هوا را تشدید می‌کند آشنا شوید. در انتهای مقاله به سوالات متداول در مورد علت اصلی آلودگی هوا و راه‌های پیشگیری از آن پاسخ خواهیم داد.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

3 نظر

  1. تعطیل کنید سلامتی ملت مهم تر از علم است باید سلامتی باشه که علم بدست بیاد
    امروز 84 نفر از مدرسه غایب بودند به علت آلودگی هوا
    سنگین تره که تعطیل کنید و

  2. خاک تو سرشون کنن ینی نمیتونن دوروز مدرسه هادو تعطیل کنن لغو شدن زنگ های ورزش چه تاثیری توی سلامتی دانش آموزان داره

  3. حیف که همه چیز توی کشور ما سیاسی هست حتی وضعیت سلامت کودکان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *