آخرین خبر تعطیلی مدارس دوشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۲ آلودگی هوا

تعطیلی مدارس فردا چهارشنبه ۵ بهمن ۱۴۰۱ مشخص شد آلودگی هوا

تعطیلی مدارس فردا چهارشنبه ۵ بهمن ۱۴۰۱ مشخص شد آلودگی هوا

آیا فردا روز چهارشنبه 5 بهمن مدارس و دانشگاه ها تعطیل است تعطیلی مدارس و دانشگاه ها فردا چهارشنبه 5 بهمن 1401 واقعیت دارد؟ به دلیل آلودگی هوا و سرما و کمبود گاز آخرین خبر درباره وضعیت تعطیلی تهران و البرز ، خوزستان ، اهواز ، آبادان ، مشهد، همدان ، اراک ، ایلام ، شیراز ، اصفهان ، سمنان ، هرمزگان ، کرمان ، کرمانشاه ، یزد ، بندر گناوه، قم ، لرستان ، قزوین ، زنجان ، شیروان ، بروجرد ، بجنورد ، بیرجند ،نیشابور ، قصرشیرین ، زاهدان ، تبریز ، ارومیه ، چهارمحال بختیاری ، یاسوج ، بوشهر ، آمل ، بابل ، رشت ، مازندران ، ساری ، گیلان ، گرگان ، بندرعباس و قشم ،کردستان ، سنندج ، سقز و دیواندره ، مهاباد ، خرم آباد، اردبیل ، کاشمر ، ازنا ، الگودرز ، کوهدشت ، دورود ، هشتگرد ، آبیک ، تاکستان ، دزفول ، خرمشهر ، اندیمشک ، ماهشهر ، بهبهان ، هویزه ، مهران ،سوسنگرد را در این صفحه به آن میپردازیم.

آیا مدارس فردا چهارشنبه ۵ بهمن تعطیل است؟

تعطیلی مدارس همچنان یکی از ابهاماتی بوده که برای دانش آموزان وجود دارد آلودگی هوا در کلان شهرها این روزها با چشم نیز قابل رویت است و با اینکه نسبت به روزهای گذشته آلاینده های بیشتری در هوا وجود دارد اما آموزش و پرورش تصمیم گرفته که مدارس تعطیل نشود.

مدارس استان خراسان شمالی روز چهارشنبه ۵ بهمن تعطیل است

تصمیمات جدید ستاد مدیریت بحران درباره تعطیلی مدارس و ادارات اعلام شد.سخنگوی ستاد مدیریت بحران انرژی خراسان شمالی، تصمیمات جدید این ستاد را که با دستور استاندار خراسان شمالی نهایی شد، اعلام کرد.

محمدتقی ولیان، سخنگوی ستاد مدیریت بحران انرژی خراسان شمالی اعلام کرد: با تشکیل جلسه اعضای این ستاد طی امروز در استانداری خراسان شمالی، تصمیمات روز گذشته ستاد مدیریت بحران تمدید شد.

او با بیان اینکه تصمیمات ستاد مدیریت بحران انرژی در استان به صورت هر ۲۴ ساعت اتخاذ و اعلام می شود، گفت: بر این اساس، ساعت شروع به کار تمامی ادارات و مجموعه‌های دولتی در استان، ۹ و ۳۰ دقیقه تا پایان وقت اداری خواهد بود و شعب بانک های استان نیز باید از ساعت ۹ الی ۱۳ و ۳۰ دقیقه به مراجعه کنندگان ارائه خدمت کنند.

این تصمیم آموزش و پرورش با واکنش های زیادی همراه شده است و خانواده ها معتقد هستند سلامتی فرزندانشان از تحصیل آنها بسیار مهم تر می باشد.

در حال حاضر طبق اعلام وزیر آموزش و پرورش مدارس هیچ شهری به دلیل آلودگی هوا تعطیل نخواهد بود مگر اینکه ریزگردها که در برخی از شهرهای مرزی رخ می دهند و یا بارش برف باعث تعطیلی مدارس شود اما آلودگی هوا نمی تواند مدارس را تعطیل کند و دانش آموزان باید با استفاده از ماسک به مدرسه بروند.

موج اعتراضات به تصمیم وزیر آموزش و پرورش

از روز گذشته موج اعتراضات در فضای مجازی به راه افتاده است و دانش آموزان خواهان تعطیلی مدارس هستند این که برخی از مسئولان مدعی هستند در کشور مکزیک با اینکه آلودگی هوا چندین برابر ایران است اما مدارس تعطیل نمی شود.

در هفته های گذشته آموزش و پرورش تصمیم گرفته بود که مدارس به صورت غیر حضوری و از طریق فضای مجازی برگزار شود که ادامه دار شدن آلودگی هوا و تعطیلی های مستمر مدارس، آموزش و پرورش را به تصمیمی دیگر وا داشت در حال حاضر آلودگی هوا در کشورمان بسیاری از کلانشهرها را در برگرفته به خصوص تهران و کرج و اصفهان و اراک از مهمترین شهر هایی بوده که دارای بیشترین آلودگی در سطح کشور هستند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

13 نظر

  1. تورو خدا تعطیل نکنید

  2. دکترمریم ربیب

    لطفا از وزیر بپرسید که سلامتی دانش آموزان اولویت دارد یا حفظ چند صفحه کتاب ؟؟؟؟ و این نمی دونم ایشون مدرک تحصیلی شون چیه و آیا اصلا سواد علمی دارند؟؟؟؟ منظورم یه مدرک تحصیلی نیست.
    ایشون فقط توضیح بدهند که عدد ۳۰۰ را از کجا شون آوردند

  3. آرزو شبانی فر

    واقعا نمی دونم وزیر محترم چه فکری می کنند افت تحصیلی مهم است یا مردن بچه های مردم من که دو بچه پیوند قلب و مشکل ریوی دارن آقای وزیر جواب من را بدهید که من باید چکار کنم بچه هایم را باید با تصمیم شما به کام مرگ بفرستم یا شما که خیلی فکر کردید چه راه کاری دارید بچه های من هر روز با ماسک می رفتن حالا باید با چی بروند که در امان باشند

    • دوست عزیز شما به مدت یک ساعت بیرون از خونه شروع به دویدن کنید
      نتیجشو ببینین
      اگه سطح علمتون زیاد باشه خودتون متوجه میشوید

  4. هر کس می گوید مدارس چهار شنبه فردا پنجم بهمن تعطیل دست بگیره

  5. ما میریم مدرسه و ما سردرد میگیریم،ریه همون به فنا میره،حالمون بد میشه ولی وزیر عزیز در خونه نشسته و در حال تایین تکلیف برای چند هزار دانش اموزه.

  6. جناب وزیر لطفا با جون بچه های ما بازی نکن بچه من دبستانی ، امروز رفته مدرسه و الان سرفه هایی میکنه که باعث و بانی تویی ،از خدا بی خبرا چرا بازی میکنید با سلامتی مردم

  7. محبوبه اکوان

    سلامتی دانش آموزا خیلی مهمتر از مدرسه و درسه و دلیل نمیشه که دانش آموزا رو به رفتن به مدرسه اجبار کنید که تویه همچین هوای سرد و آلوده ای درس بخونن
    تعطیل کنید اصفهان رو سلامتی مهمتره

  8. بهاره دهقانی(کشاورزی)

    اصفهان رو تعطیل کنید

  9. سلام چی ما مثل مکزیک هست که شاخص آلودگی مثلش باشه

  10. فکر میکنم وزیراموزش پرورش نمیدونه مدیریت یعنی چی . بعدم این همه کشور دیگه هیچی پیدا نکردید چسبیدید به مکزیک😂 . اخه وقتی اصلا نمیدونید مدیریت چیه و اصلا بلد نیستید چرا ویزر اموزش پرورش میشید . متاسفم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *