تعطیلی مدارس فردا چهارشنبه ۷ دی ۱۴۰۱ مشخص شد آلودگی هوا و بارش برف

تعطیلی مدارس فردا چهارشنبه ۷ دی ۱۴۰۱ مشخص شد سرما و آلودگی هوا و بارش برف

آیا فردا مدارس تعطیل است تعطیلی مدارس چهارشنبه 7 دی 1401 واقعیت دارد؟ به دلیل آلودگی هوا و بارش برف و باد و طوفان گرد و غبار و بارندگی یا خیر و آخرین خبر درباره وضعیت تعطیلی تهران و البرز ، خوزستان ، اهواز ، آبادان ، مشهد، همدان ، اراک ، ایلام ، شیراز ، اصفهان ، سمنان ، هرمزگان ، کرمان ، کرمانشاه ، یزد ، بندر گناوه، قم ، لرستان ، قزوین ، زنجان ، شیروان ، بروجرد ، بجنورد ، بیرجند ،نیشابور ، قصرشیرین ، زاهدان ، تبریز ، ارومیه ، چهارمحال بختیاری ، یاسوج ، بوشهر ، ، رشت ، مازندران ، ساری ، گیلان ، گرگان ، بندرعباس و قشم ،کردستان ، سنندج ، سقز و دیواندره ، مهاباد ، خرم آباد، اردبیل ، کاشمر ، ازنا ، الگودرز ، کوهدشت ، دورود ، هشتگرد ، آبیک ، بروجرد ، دزفول ، خرمشهر ، اندیمشک ، ماهشهر ، بهبهان ، هویزه ، مهران ،سوسنگرد را در این صفحه به آن میپردازیم.

آیا فردا چهارشنبه 7 دی مدارس تعطیل است؟

خیر فردا مدارس همه شهرها دایر است و هنوزی خبری در این باره منتشر نشده است.

با فرا رسیدن فصل سرما آلودگی هوا و برودت دما مشکلات زیادی را برای مردم به خصوص دانش آموزان به وجود آمده است در تهران و البرز و اصفهان تبریز و اراک به دلیل صنعتی بودن این شهرها آلودگی هوا باعث شده که مشکلات زیادی برای مردم به وجود بیاید و مسئولان برخی اوقات برای حل این مشکل مدارس را تعطیل کند.

حالا بسیاری از دانش آموزان و خانواده های آنها می خواهند بدانند که آیا فردا مدارس تعطیل خواهد بود یا خیر.

با توجه به شاخص آلودگی هوا فعلا وضعیت به گونه‌ای نیست که مدارس تعطیل شود.

آلودگی هوا تاثیر بسیار منفی بر روی انسان ها می گذارد جالب است بدانید که آلاینده های موجود در هوا می تواند بر روی سلول های بنیادین و ساختار dna تاثیر منفی بگذارد و در آینده انسان ها با مشکلات جدی روبرو شوند .

بهتر است در این روزها برای عبور و مرور از ماسک استفاده کنید و حدال امکان مایعات زیادی مصرف کنید به خصوص مصرف شیر می تواند تا حدی آلودگی را از ریه های شما پاکسازی کند.

 آلودگی هوا

به بر اساس اطلاعات دریافتی از اداره کل هواشناسی استان تهران مبنی بر سکون هوا و انباشت آلایندگی و همچنین اطلاعات دریافتی از ایستگاه‌های سنجش آلودگی هوای تهران، میانگین ۲۴ ساعته شاخص کیفیت هوای تهران برابر عدد ۱۲۸و مربوط به آلاینده ذرات با قطر کمتر از ۲.۵ میکرون بوده که در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار داشته است و تداوم این شرایط برای روزهای ششم و هفتم دی ماه نیز قابل پیش بینی است.

بر این اساس توصیه می‌شود گروه‌های حساس شامل کودکان، سالمندان، بیماران قلبی و تنفسی و زنان باردار از ترددهای غیر ضروری در فضای باز خودداری کنند.

هشدار درباره‌ آلودگی هوای تهران طی ۲ روز آینده

سازمان حفاظت محیط زیست استان تهران اعلام کرد: بر اساس اطلاعات دریافت شده از ایستگاه‌های سنجش آلودگی هوای شهر تهران، میانگین ۲۴ ساعته شاخص کیفیت هوا در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار داشته است.

به بر اساس اطلاعات دریافتی از اداره کل هواشناسی استان تهران مبنی بر سکون هوا و انباشت آلایندگی و همچنین اطلاعات دریافتی از ایستگاه‌های سنجش آلودگی هوای تهران، میانگین ۲۴ ساعته شاخص کیفیت هوای تهران برابر عدد ۱۲۸و مربوط به آلاینده ذرات با قطر کمتر از ۲.۵ میکرون بوده که در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار داشته است و تداوم این شرایط برای روزهای ششم و هفتم دی ماه نیز قابل پیش بینی است.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

13 نظر

  1. اصفهان را تعطیل کنید خیلی هوا آلوده س

  2. سلام پس اگه سه شنبه هم تعطیل شد لطفا چهارشنبه را هم تعطیل کنید من الان مریضم فردا که بازم برف میاد و حتی تو این مه و سرما لامصب نمیشه رفت مدرسه

  3. سلام تروقران چهارشنبه ارومیه رو تعطیل کنین
    هوا سرده
    صبح زودی یخ میزنیم
    بفهمین
    بین تعطیلی هاهم که هست
    اگه تعطیل کنین برا امتحانات شنبه بیشتر آماده میشیم

  4. توروخدا فردا را تعطیل کنید برای امتحان شنبه آمادگی داشته باشیم ما این امتحانات مون براموم آینده سازه چون دوازدهمی هستیم و کنکوری اصفهان تعطیل کنید جان هر کی دوست دارید

  5. جان جدتون تعطیل کنید شنبه اماده امتحانات باشیم

    • یک خوشبخت

      ای بدبخت فلک زده ، تو که زندگیت به تباهی کشیده شده یه روز تعطیلی چه دردی دوا میکنه آخه ه ه ه

      بدبخت بیچاره بینوا ، از امروز واسه همیشه تعطیلی ، هر کی هم حرفی زد بگو من گفتم ، حله

  6. یه بنده خدا

    فردا تعطیل کنید واقعا سرده سه شنبه هم که تعطیل بوده پس چهارشنبه هم تعطیل کنید

  7. داداش برو چک کن اصفهان ممکنه هم فردا کولاک بیاد هم شاخص آلودگی اصفهان ۵ درصد بیشتر از تهرانه این یک چیز دومین چیز اینه که بچه سال نیو چتر بفهم که تعطیلی مدارس دست سایتا نیست

  8. کاش بین تعطیلی کنید هم معلما خوشحال میشن هم دانش آموزان

  9. اصلاً فردا بیا خونه ما 🤣

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *