تعطیلی مدارس فردا دوشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۲ مشخص شد +بارش برف جزئیات

تعطیلی مدارس فردا چهارشنبه ۹ آذر ۱۴۰۱ مشخص شد به دلیل آلودگی هوا

تعطیلی مدارس فردا چهارشنبه ۹ آذر ۱۴۰۱ مشخص شد به دلیل آلودگی هوا

آیا فردا مدارس تعطیل است تعطیلی مدارس فردا  چهارشنبه 9 آذر ماه 1401 واقعیت دارد؟ به دلیل آلودگی هوا و باد و طوفان گرد و غبار و بارندگی یا خیر و آخرین خبر درباره وضعیت تعطیلی تهران و البرز ، خوزستان ، اهواز ، آبادان ، مشهد، همدان ، اراک ، ایلام ، شیراز ، اصفهان ، سمنان ، هرمزگان ، کرمان ، کرمانشاه ، یزد ، بندر گناوه، قم ، لرستان ، قزوین ، زنجان ، شیروان ، بروجرد ، بجنورد ، بیرجند ،قصرشیرین ، زاهدان ، تبریز ، ارومیه ، چهارمحال بختیاری ، یاسوج ، بوشهر ، ، رشت ، مازندران ، ساری ، گیلان ، گرگان ، بندرعباس و قشم ،کردستان ، سنندج ، سقز و دیواندره ، مهاباد ، خرم آباد، اردبیل ، کاشمر ، ازنا ، الگودرز ، کوهدشت ، دورود ، هشتگرد ، آبیک ، بروجرد ، دزفول ، خرمشهر ، اندیمشک ، ماهشهر ، بهبهان ، هویزه ، مهران ،سوسنگرد را در این صفحه به آن میپردازیم.

آیا فردا چهارشنبه 9 آذر ماه مدارس تعطیل است؟

بر اساس مصوبات کارگروه اضطرار آلودگی هوا، مقطع ابتدایی استان‌های تهران و البرز به جز پردیس ، دماوند، فیروزکوه روز چهارشنبه غیرحضوری شد.

آلودگی هوا در کشورمان یکی از معضلات اساسی می باشد و بسیاری از مردم را تحت تاثیر قرار داده است.

با کاهش دمای هوا بسیاری از آلاینده‌ها در آسمان تشکیل می شود و باعث می گردد که آلودگی سلامتی مردم را به خطر بیندازد.

شاید برخی از افراد بپرسند که چرا در دمای پایین و با سرد شدن هوا و آلودگی به وجود می آید به دلیل چگالی آلاینده ها بوده که وزن سنگینی داشته و بر روی سطحی از از آسمان متوقف می شوند و سرمای هوا اجازه نمیدهد که آلاینده ها پراکنده شوند.

به هر حال چند سالی است که کلان شهرهای ایران درگیر آلودگی هوا هستند و دولت تاکنون برنامه حساب شده برای حل این مشکل ارائه نکرده است.

شاخص آلودگی هوا در حال حاضر رو به افزایش بوده و خانواده های دانش آموزان معتقد هستند که باید مدارس تعطیل شود.

در حال حاضر مدارس تعطیل نیست و دانش آموزان باید به مدرسه بروند در هفته گذشته شاخص آلودگی هوای تهران و البرز افزایش یافت و روزهای سه شنبه و چهارشنبه مدارس تعطیل شد.

جالب است بدانید که ناسا اعلام کرده منابع تولید گاز متان که از آلاینده های خطرناک از در تهران یافت شده است و تصاویر هوایی آنها این مورد را به خوبی نشان می دهد.

گویا گاز های متان به دلیل سوخت های زباله ها و برخی از کارخانه ها در تهران شکل میگیرند.

شاخص آلودگی هوا

بر اساس شاخص کیفیت هوا (AQI)، زمانی که شاخص عددی بین 101 تا 150 را نشان دهد، کیفیت هوا در شرایط “ناسالم برای گروه‌های حساس” است.

بر اساس داده‌های شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، کیفیت هوای امروز (8 آذر) پایتخت در اکثر مناطق در شرایط “ناسالم برای گروه‌های حساس” است و میانگین غلظت ذرات معلق کمتر از 2.5 میکرون که آلاینده اصلی تهران در 24 ساعت گذشته بوده است، هم‌اکنون عدد 102 را نشان می‌دهد.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *