تعطیلی مدارس کشور فردا یکشنبه 1 دی 98 (اسامی شهرها)

تعطیلی مدارس کشور فردا یکشنبه 1 دی 98 (اسامی شهرها) به دلیل آلودگی هوا ، سیل و برف و بیماری انفلونزا را در ادامه این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

روز های اخیر برای مردم کشورمان بسیار سخت و طاقت فرسا گذشت در برخی از نقاط کشور شاهد بارش برف و باران سنگین بودیم که زندگی برخی از مردم کشورمان را از جمله استان خوزستان و همدان و اردبیل آزار داد و باعث آب رفتگی و سیل در سطح شهر شد و در برخی از روستاهای کشور نیز با خسارت فراوانی مواجه شدند.

اما برخی دیگر از شهرهای کشورمان برعکس استان های ذکر شده به دلیل نباریدن باران با الودگی بسیار شدید هوا مواجه شدند به گونه ای که مدارس انها برای روزهای متوالی تعطیل اعدام شد.

تعطیلی مدارس کشور فردا یکشنبه 1 دی 98

هنوز خبری درباره تعطیلی مدارس سایر شهرهای کشور اعلام نشده است و به محض اعلام خبر در این صفحه منتشر خواهیم کرد.

تعطیلی مدارس کشور فردا یکشنبه 1 دی 98 (اسامی شهرها)

با توجه به پیش بینی آب و هوا در روزهای آینده سامانه بارش زا فقط استان های جنوبی کشورمان را فرا میگیرد و همین باعث میشود که از نواحی آب و هوای در وضعیت بسیار خوبی باشد

اما متاسفانه در استانهای مرکزی کشور وضعیت بسیار بد است استان های قم ، اصفهان، البرز ، تهران و قزوین همچنان در روزهای آینده با تداوم آلودگی هوا مواجه خواهند بود و بدون شک با تعطیلی مدارس مواجه میشوند.

استانهای مرکزی کشورمان در روزهای اینده به مدت 10 روز هیچگونه بارندگی یا ورزش بارانی نخواهند داشت این بسیار وضعیت بحرانی برای این شهرها به وجود می اورد و مسئولین باید فکر برای روزهای اینده این شهرها کنند.

در همین رابطه رییس کمیته اضطرار آلودگی هوای استان البرز تاکید کرد: معادن شن و ماسه آلاینده و فعالیت های عمرانی و آسفالت توسط شهرداریها نیز نباید فردا هیچ گونه فعالیتی داشته باشند.

درویش پور خاطرنشان کرد: استقرار پایگاه های امداد و نجات اورژانس و جمعیت هلال احمر به منظور امدادرسانی سیار به شهروندان و مراجعان احتمالی در سطح مناطق مختلف شهری ضروری است.

تعطیلی به دلیل بارش برف

برخی از استانهای کشورمان که در مناطق سردسیر قرار دادند ممکن است به دلیل بارش برف سنگین با تعطیلی مواجه شوند.

استان هایی که در روزهای آینده ممکن است بارش برف را داشته باشند استان های آذربایجان شرقی و غربی و همچنین خراسان و همدان و مرکزی از جمله استان های هستند که ممکن است در روزهای اِینده به دلیل بارش سنگین برف تعطیل شوند.

اما در حال حاضر سامانه بارش زا در کشورمان وجود ندارد در هفته آینده آلودگی بسیار زیادی گریبان بسیاری از استان های کشورمان را خواهد گرفت.

زمزمه های تخلیه تهران

شاخص آلودگی هوا در پایتخت به قدری افزایش یافته است که به حالت بسیار ناسالم درامده و در این گونه مواقع به نقل از کارشناسان محیط زیست شهر باید تخلیه بشود چرا که برای همه گروه های سنی آلوده بوده و میتواند ضررهای جبران ناپذیری را به مردم وارد کند.

در هفته های اخیر بسیاری از شهرهای صنعتی کشو تعطیل شده است استان های اصفهان و تبریز امروز شنبه 30 آذر تعطیل بوده اند و حالا منتظر مانده اند که ببینید آیا فردا یکشنبه 1 دی ماه باز هم آلودگی هوا پایدار است یا خیر.

به هرحال مسئولان باید فکر به حال این وضعیت عجیب و غریب شهرهای مختلف کشور کنند چرا به شدت آلودگی هوا سلامتی مردم را به خطر انداخته است و میتواند زیان های جبران ناپذیری را به مردم وارد نماید.

پزشکان به مردم توصیه میکنند که بهتر است در اینگونه مواقع از خوراکی هایی استفاده کنند که بتواند ریه های انها را پاکسازی کند که حدالامکان  آلاینده هایی که در دستگاه تنفسی انها جا خوش کرده را از بین ببرد.

خوراکی هایی نظر شیر و روغن زیتون میتوانند در پاکسازی ریه های مردم بسیار مفید باشد و آلاینده ها و ذرات مخربی ناشی از آلودگی هوا را از دستگاه تنفسی پاک کند.

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

یک دیدگاه

  1. ترو جان هرکی دوست دارید همه مقاتط رو تعطیل کنید ما خاک شش نداریم به پیر به پیغمبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا