تعطیلی مدارس فردا چهارشنبه ۴ آبان ۱۴۰۱ مشخص شد +جزئیات اخبار مدارس

تعطیلی مدارس فردا چهارشنبه ۴ آبان ۱۴۰۱ مشخص شد +جزئیات اخبار مدارس

تعطیلی مدارس و ادارات و بانک های فردا چهارشنبه 4 آبان 1401 مشخص شد به دلیل  آلودگی هوا باد و طوفان گرد و غبار و بارندگی و اعتراضات و اغتشاشات و آیا فردا مدارس تعطیل است یا خیر و آخرین خبر درباره وضعیت تعطیلی تهران و البرز ، خوزستان ، اهواز ، آبادان ، مشهد، همدان ، اراک ، ایلام ، شیراز ، اصفهان ، سمنان ، هرمزگان ، کرمان ، کرمانشاه ، یزد ، بندر گناوه، قم ، لرستان ، قزوین ، زنجان ، شیروان ، بروجرد ، بجنورد ، بیرجند ،قصرشیرین ، زاهدان ، تبریز ، ارومیه ، چهارمحال بختیاری ، یاسوج ، بوشهر ، ، رشت ، مازندران ، ساری ، گیلان ، گرگان ، بندرعباس و قشم ،کردستان ، سنندج ، سقز و دیواندره ، خرم آباد، اردبیل ، کاشمر ، ازنا ، الگودرز ، کوهدشت ، دورود ، هشتگرد ، آبیک ، بروجرد ، دزفول ، خرمشهر ، اندیمشک ، ماهشهر ، بهبهان ، هویزه ، مهران ،سوسنگرد را در این صفحه به آن میپردازیم.

تعطیلی مدارس فردا چهارشنبه ۴ آبان ۱۴۰۱ مشخص شد +جزئیات اخبار مدارس

تعطیلی مدارس فردا چهارشنبه ۴ آبان ۱۴۰۱

🔴 مدارس و دانشگاه‌های کردستان فردا تعطیل است

🔸️بر اساس اعلام مراکز آموزشی کردستان:

🔹️به علت افزایش شیوع بیماری آنفلوآنزا مدارس و دانشگاه‌های استان کردستان فردا چهارشنبه چهارم آبان‌ماه تعطیل اعلام شد.

@Aalijnab

در برخی از شهرهای کشورمان باد و گرد و غبار آلودگی بسیار زیادی ایجاد کرده است که دانش آموزان قادر به تنس در فضای باز نیستند و به همین دلیل خانواده میخواهند بدانند که فردا مدارس تعطیل خواهد بود یا خیر که پاسخ منفی است و فردا مدارس دایر میباشد مگر اینکه تا پایان امروز فرمانداری یا آموزش و پرورش شهرهای آلوده مدارس را تعطیل اعلام کنند که در این صورت در این صفحه اطلاع رسانی خواهد شد.

در حال بروزرسانی…

مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: امروز بارش باران و کاهش دمای ۵ درجه‌ای در استان‌های شمالی کشور پیش بینی می شود.

صادق ضیائیان گفت: امروز در استان‌های گلستان، مازندران، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی بارش و وزش باد شدید پیش بینی می شود که بارش‌ها در گلستان و خراسان‌شمالی از شدت بیشتری برخوردار است.

به گفته مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی با توجه به کاهش دمای ۵ درجه‌ای در استان‌های نیمه شمالی کشور به کشاورزان به ویژه در استان گلستان هشدار داده می‌شود تا در برداشت محصولات خود از جمله پنبه تمهیدات لازم را انجام دهند.

او می گوید: چهارشنبه بارش‌ها در مناطقی از شمال‌غرب و سواحل غربی دریای‌خزر به شکل پراکنده است. پنجشنبه نیز مجدد شمال‌غرب، غرب، استان‌های ساحلی خزر، شمال‌شرق، استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز و زاگرس مرکزی بارش دارند.

 

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *