آخرین خبر تعطیلی مدارس دوشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۲ آلودگی هوا

تعطیلی مدارس فردا یکشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ مشخص شد بارش برف و سرما

تعطیلی مدارس فردا یکشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ مشخص شد بارش برف و سرما

اخبار تعطیلی مدارس فردا یکشنبه 16 بهمن 1401 بارش برف و صرفه جویی در مصرف گاز تهران و البرز ، آذربایجان شرقی آذربایجان غربی ، خوزستان ، اهواز ، آبادان ، مشهد، همدان ، اراک ، ایلام ، شیراز ، اصفهان ، سمنان ، هرمزگان ، کرمان ، کرمانشاه ، یزد ، بندر گناوه، قم ، لرستان ، قزوین ، زنجان ، شیروان ، بروجرد ، بجنورد ، بیرجند ،نیشابور ، قصرشیرین ، زاهدان ، تبریز ، ارومیه ، چهارمحال بختیاری ، یاسوج ، بوشهر ، آمل ، بابل ، رشت ، مازندران ، ساری ، گیلان ، گرگان ، بندرعباس و قشم ،کردستان ، سنندج ، سقز و دیواندره ، مهاباد ، خرم آباد، اردبیل ، کاشمر ، ازنا ، الگودرز ، کوهدشت ، دورود ، هشتگرد ، آبیک ، تاکستان ، دزفول ، خرمشهر ، اندیمشک ، ماهشهر ، بهبهان ، هویزه ، مهران ،سوسنگرد را در این صفحه به آن میپردازیم.

اخبار تعطیلی مدارس فردا یکشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۱

مناطق سردسیر کشورمان که با بارش برف شدید همراه شده اند احتمال تعطیلی مدارس بیشتر است اما تهران و کلانشهرهای کشورمان که با آلودگی هوا دست و پنجه نرم میکنند تعطیلی نیستند و دانش اموزان باید به مدرسه بروند.

برخی از شهرهای کشورمان شاهد بارش برف سنگین بوده اند که اگر سرما در این شهرها کماکان تداوم یابد احتمال تعطیلی مدارس بسیا زیادی خواهد بود و باید منتظر بمانیم تا آموزش و پرورش این شهره های تصمیم گیری کنند که به محض دریافت خبر در این صفحه اطلاع رسانی خواهیم کرد.

هواشناسی در روزهای آینده

فعالیت سامانه بارشی امروز در آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کردستان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، خراسان رضوی و خراسان جنوبی ادامه دارد.

هم چنین تا روز یک‌شنبه با کاهش دما (۳ تا ۷ درجه‌ای) در مناطق غرب شمال غرب، مرکز شمال شرق و استان‌های قزوین، البرز، سمنان و تهران روبرو هستیم.

اثر مخاطره نیز یخبندان و لغزندگی جاده‌ها، احتمال خسارت به صنعت کشاورزی، افزایش مصرف سوخت اعلام شده است.

سازمان هواشناسی نسبت به مدیریت مصرف سوخت و حامل‌های انرژی از جمله گاز، احتیاط لازم و به همراه داشتن تجهیزات زمستانی و سوخت کافی در سفرها توصیه کرده است.

سازمان هواشناسی هم چنین با پیش بینی افزایش ارتفاع موج در ساحل بین ۱ تا ۱/۵متر و در فراساحل ۱/۵ تا ۲ متر در دریای خزر، نواحی ساحلی و دور از ساحل استان‌های گیلان، مازندران و گلستان خبر داد.

هواشناسی درباره خسارت به شناورهای سبک، تفریحی و با احتمال نیمه سنگین، اختلال در ورود و خروج شناورها به بندرگاه‌ها، پاره شدن تورهای صیادی و آسیب به قفس‌ها و احتمال آسیب به تاسیسات دریایی هشدار سطح زرد صادر کرده است.

امروز هم چنین در آذربایجان شرقی، زنجان، قزوین، البرز، تهران، سمنان، قم، شمال اصفهان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، وزش باد شدید، در مناطق مستعد خیزش گردوخاک و در ارتفاعات کولاک برف و احتمال سقوط بهمن پیش بینی شده است.

پنجشنبه ها دانش آموزان باید به مدرسه بروند

وزارت آموزش و پرورش درباره برگزاری کلاس‌های جبرانی تعطیلات اخیر برای دانش‌آموزان گفته است: در راستای جبران اُفت آموزشی در حوزه‌های یادگیری و تربیتی طرح‌های متعددی مطرح شده و استفاده از ظرفیت گروه‌های مردمی و جهادی، معلمان داوطلب به عنوان نذر آموزشی و حضور خیرین به این منظور در اختیار مدارس بوده اما پیشنهاد وزارت آموزش و پرورش استفاده از تجربیات روزهای پنجشنبه و نوبت بعد از ظهر است که در صورت تأمین اعتبار از سوی سازمان برنامه و بودجه به‌زودی برنامه‌ریزی و اجرا خواهد شد شد.

در تعطیلی‌های اخیر به دلیل پیشگیری از عقب‌ماندگی آموزشی بیشتر، آموزش تعطیل نبوده و آموزش به صورت غیرحضوری و در شبکه شاد انجام شده است اما وزارت آموزش و پرورش با تعطیلی‌های اخیر مدارس مخالف بوده و مطابق اعلام وزیر آموزش و پرورش، مدارس باید آخرین جایی باشد که تعطیل می‌شود و دیگر جز در موارد استثنا مدارس تعطیل نخواهد شد.

بیشترین بارندگی استان اصفهان در سمیرم ثبت شد

محمدرضا رفیعی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه فعالیت این سامانه بارشی، به باران و برف در بیشتر مناطق استان منجر شد، اظهار داشت: پس از سمیرم، چادگان با ۴۸.۶ میلی متر و خوانسار با ۳۱.۴ میلی متر بیشترین بارش برف ثبت و گزارش شده است.

وی ادامه داد: بارش در شهر اصفهان هم ۲۰ میلی متر ثبت شده است.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان افزود: خروج تدریجی این سامانه بارشی از عصر امروز، بارش‌های پراکنده برف و باران را برای بیشتر مناطق استان به‌دنبال خواهد داشت.

وی اضافه کرد: مه آلودگی و کاهش دید و وزش به نسبت شدید تا شدید باد را به‌ویژه برای نیمه جنوبی استان پیش بینی می‌شود.

رفیعی خاطرنشان کرد: اُفت محسوس دما در بیشتر مناطق استان برای فردا ( پنجشنبه ) پیش بینی می‌شود و کمینه دما بین پنج تا ۱۰ درجه سانتی‌گراد کاهش خواهد داشت.

وی افزود: دما شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعت به ۱۰ درجه سانتی‌گراد و در سرترین ساعت به منفی یک درجه سانتی‌گراد می‌رسد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

4 نظر

  1. 😀😀😀😂😂😂

    نه فردا نه هیچ روز دیگه مدارس تعطیل نیست دلتونو خوش نکنید درستونو بخونید🤣🤣

  2. اما من امید دارم
    طبیعیه😓

  3. می‌خوام جونمونو بگیرن باور کن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *