تعطیلی مدارس فردا دوشنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ مشخص شد (جزئیات)

تعطیلی مدارس فردا یکشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۲ مشخص شد زلزله و آب و هوا

خبر فوری وضعیت تعطیلی مدارس یکشنبه 16 مهر 1402 به علت زمین لرزه و بارندگی و گرد و غبار و آلودگی هوا تهران و البرز و کرج و سیستان و بلوچستان و زابل ، خوزستان ، اهواز ، آبادان، مشهد ، تایباد، تربت جام، خواف، سرخس، صالح آباد و باخرز ، همدان ، اراک ، ایلام ، شیراز ، سمنان ، هرمزگان ، کرمان ، کرمانشاه ، یزد ، بندر گناوه، قم ، لرستان ، قزوین ، زنجان ، شیروان ، بروجرد ، بجنورد ، بیرجند ،نیشابور ، قصرشیرین ، زاهدان ، تبریز ، ارومیه ، چهارمحال بختیاری ، یاسوج ، بوشهر ، آمل ، بابل ، رشت ، مازندران ، ساری ، گیلان ، گرگان ، بندرعباس و قشم ،کردستان ، سنندج ، سقز و دیواندره ، مهاباد ، خرم آباد، اردبیل ، کاشمر ، ازنا ، الگودرز ، کوهدشت ، دورود ، هشتگرد ، آبیک ، تاکستان ، دزفول ، خرمشهر ، اندیمشک ، ماهشهر ، بهبهان ، هویزه ، مهران ،سوسنگرد را در این صفحه به آن میپردازیم.

تعطیلی مدارس فردا یکشنبه 16 مهر ۱۴۰۲

فردا فقط مدارس شهرستان تایباد تعطیل خواهد بود و در صورت دریافت اخبار جدید در این صفحه اطلاع رسانی خواهد شد.

تعطیلی مدارس فردا شنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۲ مشخص شد زلزله و آب و هوا

تعطیلی مدارس از خبرهای پرطرفدار در بین دانش آموزان بوده که در روزهای اخیر پیگیر آن هستند در برخی از شهرهای کشورمان سیل و در برخی شهرها گرد و غبار و در برخی دیگر از شهرهای کشور زلزله باعث شده که دانش آموزان پیگیر اخبار تعطیلی مدارس فردا شوند.

آیا مدارس فردا یکشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۲ تعطیل است؟

فردا مدارس نوبت صبح و بعدازظهر تایباد تعطیل است و مدارس سایر شهرهای استان خراسان رضوی باز است.

فردا فقط مدارس استان خراسان رضوی تعطیل بوده که زلزله‌های پیاپی دلیل اصلی این تعطیلی خواهد بود مدارس کشور بعد از گذشت چند روز تعطیلی مجدداً بازگشایی شد اما زمین لرزه در استان خراسان رضوی باز هم باعث شد که در این استان مدارس به شکل نامنظم برگزار شود و دانش آموزان نگران وضعیت سلامتی‌شان در این زمین لرزه‌ها باشند

شرایط آب و هوایی در شهرهای مختلف کشور نیز یکی از اتفاقاتی است که باعث شده دانش آموزان این شهرها نیز خواستار تعطیلی مدارس شوند.

در استان‌های مازندران و گیلان بارندگی‌های شدید روز گذشته باعث وقوع سیلاب‌هایی در شهرهای این دو استان شد اما امروز مدارس تعطیل نبود و دانش آموزان به مدرسه رفتند که بدون شک فردا نیز باز خواهد بود.

در تهران نیز شرایط آلودگی هوا به شدت افزایش یافته است اما مدارس تعطیل نیست.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *