تعطیلی مدارس فردا دوشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۲ مشخص شد +بارش برف جزئیات

تعطیلی مدارس فردا یکشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۱ مشخص شد صرفه جویی در گاز آلودگی هوا

تعطیلی مدارس فردا یکشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۱ مشخص شد صرفه جویی در انرژی گاز آلودگی هوا

تعطیلی مدارس فردا یکشنبه 25 دی 1401 مشخص شد صرفه جویی در انرژی گاز و آلودگی هوا با تعطیل شدن مدارس و ادارات برخی از شهرهای ایران شد.

آیا فردا یکشنبه مدارس تعطیل است تعطیلی مدارس فردا یکشنبه 25 دی 1401 واقعیت دارد؟ به دلیل آلودگی هوا و بارش برف و باد و طوفان گرد و غبار و بارندگی یا خیر و آخرین خبر درباره وضعیت تعطیلی تهران و البرز ، خوزستان ، اهواز ، آبادان ، مشهد، همدان ، اراک ، ایلام ، شیراز ، اصفهان ، سمنان ، هرمزگان ، کرمان ، کرمانشاه ، یزد ، بندر گناوه، قم ، لرستان ، قزوین ، زنجان ، شیروان ، بروجرد ، بجنورد ، بیرجند ،نیشابور ، قصرشیرین ، زاهدان ، تبریز ، ارومیه ، چهارمحال بختیاری ، یاسوج ، بوشهر ، ، رشت ، مازندران ، ساری ، گیلان ، گرگان ، بندرعباس و قشم ،کردستان ، سنندج ، سقز و دیواندره ، مهاباد ، خرم آباد، اردبیل ، کاشمر ، ازنا ، الگودرز ، کوهدشت ، دورود ، هشتگرد ، آبیک ، بروجرد ، دزفول ، خرمشهر ، اندیمشک ، ماهشهر ، بهبهان ، هویزه ، مهران ،سوسنگرد را در این صفحه به آن میپردازیم.

  • ادارات و مدارس اصفهان تعطیل شد

منصور شیشه فروش، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان:

براساس تصمیم کمیته مدیریت بحران استان و با هدف مدیریت مصرف گاز و برق و پایداری شبکه گاز کلیه ادارات و دستگاه های اجرایی و بانک ها در روز یک شنبه ۲۵ دی ماه به صورت دورکار و مراکز آموزشی استان اصفهان نیز در این روز مجازی هستند.

  • تعطیلی مدارس استان تهران فردا

استانداری تهران اعلام کرد: ادارات استان تهران با یک سوم ظرفیت دایر است،مدارس غیر حضوری شد و تصمیم گیری درباره امتحانات دانشگاه ها با رئیس دانشگاه خواهد بود.

  • مدارس و ادارات و دانشگاه های همدان تعطیل شد

بر اساس تصمیم کارگروه استانی مدیریت مصرف انرژی همه دستگاه‌های اجرایی، سازمان‌ها، نهادها، شرکت‌ها و موسسات، دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی فردا روز یک‌شنبه ۱۴۰۱/۱۰/۲۵، به دلیل بارش برف و برودت هوا تعطیل است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری همدان، به اطلاع هم‌استانی‌های عزیز می‌رساند، به استناد مصوبه هیئت وزیران و صورتجلسه کارگروه استانی مدیریت مصرف انرژی و ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران، و با توجه به پیش‌بینی تداوم بارش برف، برودت هوا و به منظور مدیریت مصرف انرژی مقرر شد《همه دستگاه‌های اجرایی، سازمان‌ها، نهادها، شرکت‌ها و موسسات در سطح استان(به استثناء مراکز امدادی، خدماتی، بهداشتی و درمانی و بانک‌ها) فردا یک‌شنبه مورخه ۱۴۰۱/۱۰/۲۵ تعطیل هستند.》

  • غیرحضوری شدن مدارس ابتدایی زنجان

مدیرکل مدیریت بحران استانداری زنجان گفت: باتوجه برودت هوا مدارس ابتدایی روز یکشنبه ۲۵ دی، در بستر شبکه شاد بصورت مجازی برگزار خواهد شد.

صفی اله کرامتی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: بر اساس تصمیمات اتخاذ شده، مدارس ابتدایی استان در روز یکشنبه ۲۵ دی ماه تعطیل و کلاس‌های درس مدارس ابتدایی در بستر شبکه شاد، بصورت مجازی برگزار می‌شود.

وی بیان داشت: بر اساس این اطلاعیه، امتحانات دانش آموزان مقاطع متوسطه و دانشجویان طبق برنامه برگزار خواهد شد.

  • مدارس قم ۲۵ دی ماه مجازی شد

استانداری قم اعلام کرد: باتوجه به برودت هوا و به منظور کاهش مصرف انرژی، تمام مراکز آموزشی و مقاطع مختلف تحصیلی در استان قم در روزهای یکشنبه ۲۵ دی ماه به صورت غیر حضوری است.

  • تمامی مقاطع تحصیلی آذربایجان شرقی غیرحضوری است

▫به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی، با توجه به برودت شدید هوا و به منظور مدیریت مصرف بهینه حامل های انرژی یکشنبه ۲۵ دی ماه ۱۴۰۱ مدارس استان آذربایجان شرقی در مقطع پیش دبستانی تعطیل و فعالیت آموزشی تمام مقاطع تحصیلی مدارس دولتی، غیر دولتی و استثنائی شهری و روستایی در شیفت های صبح و بعد از ظهر به صورت غیر حضوری خواهد بود‌.

▫بر اساس این اطلاعیه امتحانات داخلی مدارس برابر برنامه اعلامی قبلی مدارس به شکل حضوری برگزار خواهد شد.

  • مدارس آذربایجان‌غربی روز یکشنبه ۲۵ دی غیرحضوری است

رییس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: مدارس و آموزشگاه های علمی آزاد و مراکز آموزشی وابسته به این نهاد، روز یکشنبه ۲۵ دی ماه جاری هم غیرحضوری خواهد بود و امتحانات داخلی برگزار نمی‌شود.

  • آموزش مدارس در برخی مناطق سیستان و بلوچستان غیرحضوری شد

 مدیرکل ستاد بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: آموزش مقاطع تحصیلی پیش‌دبستانی، ابتدایی و متوسطه اول در شهرستان‌های زاهدان، میرجاوه، زابل، زهک، هامون، هیرمند، نیمروز و بخش نصرت آباد فردا یکشنبه به صورت غیرحضوری است.

مجید محبی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: این تصمیم با توجه به ادامه یخبندان و احتمال وزش باد شدید و رگبار پراکنده در این مناطق اتخاذ شده است.

وی ادامه داد: مدارس دوه دوم شهرستان‌های ذکر شده فردا به صورت حضوری است.

  • مدارس مشهد فردا یکشنبه ۲۵ دی تعطیل شد

🔹مهدهای کودک و مدارس در تمام مقاطع یکشنبه ۲۵ دیماه تعطیل هستند و فعالیت های آموزشی غیرحضوری برگزار خواهد شد.
🔹کارکنان دستگاه های اجرایی، ادارات بانک ها، مراکز آموزش عالی و نهادهای عمومی بجز مراکز امدادی، خدماتی، درمانی و شعب منتخب بانک ها، نیز روز یکشنبه دورکار خواهند شد.
🔹همچنین بنا بر تصمیم استانداری و فرمانداری مشهد ممکن است تعطیلی مدارس تا پایان هفته ادامه پیدا کند.

  • نحوه فعالیت مدارس استان مرکزی در روز یکشنبه ۲۵ دیماه:

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان مرکزی با توجه به مصوبه کارگروه مدیریت تأمین پایدار انرژی استان مرکزی فعالیت کلیه #مدارس_استان_مرکزی فردا یکشنبه ۲۵ دی‌ماه غیرحضوری شد.

🔹امتحانات داخلی مدارس نیز لغو و با تصمیم‌گیری مدیران مدارس به زمان دیگری موکول خواهد شد.

  • مدارس استان سمنان روز یکشنبه ۲۵ دی تعطیل شد

جانشین رئیس ستاد مدیریت بحران استان سمنان اعلام کرد: فعالیت مراکز آموزشی (مدارس) در روزهای شنبه و یکشنبه (۲۴ و ۲۵ دی ماه) بصورت غیر حضوری و امتحانات نهایی پایه دوازدهم نیز بر اساس برنامه قبلی به قوت خود باقی و در تاریخ‌های اعلام شده برگزار خواهد شد.

  • تعطیلی مدارس استان گلستان فردا یکشنبه ۲۵ دی

دورکاری ادارات و مدارس استان گلستان به دلیل تداوم سرمای شدید و افزایش مصرف گاز و با هدف مدیریت مصرف انرژی به غیر از دستگاه‌های خدمات‌رسان و امدادی برای ۲ روز دیگر تمدید شد.

به گزارش ایرنا، معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار گلستان شامگاه جمعه با اعلام این خبر گفت: به دلیل برودت هوا و با هدف تامین مستمر و پایدار و ضرورت کنترل پیامدهای ناشی از افزایش مصرف انرژی دستگاه های اجرایی استان به استثنای مراکز درمانی، امدادی و انتظامی به صورت دورکار خواهند بود.

  • مدارس قزوین یکشنبه ۲۵ دی غیرحضوری شد

مدارس پیش‌دبستانی و ابتدایی استان قزوین یکشنبه ۲۵ دی غیرحضوری خواهند بود.

امتحانات مدارس متوسطه اول و دوم به قوت خود باقی است و سایر مدارس متوسطه و هنرستان‌ها که امتحاناتشان به پایان رسیده غیرحضوری خواهند بود.

  • مدارس قم فردا یکشنبه ۲۵ دی ماه مجازی شد

🔹استانداری قم: باتوجه به برودت هوا و به منظور کاهش مصرف انرژی، تمام مراکز آموزشی و مقاطع مختلف تحصیلی در استان قم در روزهای شنبه و یکشنبه ۲۴ و ۲۵ دی ماه به صورت غیر حضوری است.

  • تعطیلی مدارس خراسان جنوبی در یکشنبه ۲۵ دی

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: تمام مدارس دوره ابتدایی استان اعم از نوبت صبح و عصر در روزهای مذکور به صورت مجازی و امتحانات متوسطه اول و دوم و همچنین امتحانات نهایی براساس برنامه ریزی های قبلی به قوت خود باقی است و برگزار می شوند.

  • مدارس و دانشگاه‌های گیلان فردا یکشنبه ۲۵ دی غیرحضوری شدند

🔹️قرارگاه مدیریت جهادی گاز گیلان اعلام کرد: مدارس و دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان طی روزهای شنبه و یکشنبه غیرحضوری برگزار می‌شود و ساعات کاری ادارات نیز کاهش می‌یابد.
🔹️در این راستا شروع فعالیت ادارات در روزهای شنبه و یکشنبه هفته پیش رو ۸:۳۰ دقیقه و پایان آن ۱۲:۳۰ دقیقه اعلام شده است و تمامی دستگاه ها، سازمان ها و نهادهای استان و همچنین شعب بانک های عامل موظفند نسبت به خاموش نمودن تمامی سیستم های گرمایشی و موتورخانه ها، یک ساعت قبل از خروج کارمندان اقدام کنند.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

6 نظر

  1. من موندم چرا مشهد که انقدر سرده تعطیل نمیشه…

  2. تمام مدارس اصفهان فردا یکشنبه ۲۵ دیماه غیرحضوری کنید ، هوا سرد و آلوده است در مصرف گاز صرفه جویی میشه ، کلا مدارس کشور را یک هفته غیر حضوری کنید تا این وضعیت سرما کمی بگذره و مصرف گاز کمتر بشه

  3. تمام مدارس اصفهان برای یک هفته مجازی و غیر حضوری کنید ، با یک روز مجازی که در مصرف گاز صرفه جویی نمیشه !!! حداقل این یک هفته سرد را مجازی کنید تا در مصرف گاز صرفه جویی بشه

    • بله کاملا درسته …. مثل آلودگی ی دو روز تعطیل میکنن در صورتیکه مازوت سوزی تا آخر زمستان ادامه داره

      • مدارس یزد رو فردا تعطیل کنی مصرف گاز سی درصد افزایش داشته برخی از استان ها گازشون قطعه یک هفته عیر حضوری کنید تا وضعیت حاقل درست بشه

  4. آیا مدارس سقز تعطیله؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *