تعطیلی مدارس فردا یکشنبه ۱ آبان ۱۴۰۱ مشخص شد +جزئیات

تعطیلی مدارس فردا یکشنبه ۱ آبان ۱۴۰۱ مشخص شد +جزئیات

تعطیلی مدارس و ادارات و بانک های فردا یکشنبه 1 آبان 1401 مشخص شد به دلیل اعتراضات و اغتشاشات و آیا فردا مدارس تعطیل است یا خیر و آخرین خبر درباره وضعیت تعطیلی تهران و البرز ، خوزستان ، اهواز ، آبادان ، مشهد، همدان ، اراک ، ایلام ، شیراز ، اصفهان ، سمنان ، هرمزگان ، کرمان ، کرمانشاه ، یزد ، بندر گناوه، قم ، لرستان ، قزوین ، زنجان ، شیروان ، بروجرد ، بجنورد ، بیرجند ،قصرشیرین ، زاهدان ، تبریز ، ارومیه ، چهارمحال بختیاری ، یاسوج ، بوشهر ، ، رشت ، مازندران ، ساری ، گیلان ، گرگان ، بندرعباس و قشم ،کردستان ، سنندج ، سقز و دیواندره ، خرم آباد، اردبیل ، کاشمر ، ازنا ، الگودرز ، کوهدشت ، دورود ، هشتگرد ، آبیک ، بروجرد ، دزفول ، خرمشهر ، اندیمشک ، ماهشهر ، بهبهان ، هویزه ، مهران ،سوسنگرد را در این صفحه به آن میپردازیم.

تعطیلی مدارس فردا یکشنبه ۱ آبان ۱۴۰۱ مشخص شد +جزئیات

آیا فردا یکشنبه 1 آبان تعطیل است؟

پاسخ منفی است فردا همه مدارس فعال و دایر خواهد بود برخی از رسانه های ضدانقلابی شب گذشته اعلام کردند که دانش اموزان یکشنبه به مدرسه نروند و اعتصاب کنند و برخی از دانش اموران برایشان سوال پیش امده آیا فردا مدارس تعطیل خواهد بود یا خیر!

فردا همه مدارس باز بوده و در صورت عدم حضور در مدرسه دانش اموزان غیبت خواهد خورد مگر اینکه عدم حضور انها دلیل موجهی داشته باشد.

اگر معلم و کتاب آموزشی را دو رکن مهم در تعلیم و تربیت دانش‌آموزان بدانیم، در هر دو مورد دچار ضعف‌های اساسی‌ای هستیم. اتفاقات اخیر اشکالات اساسی آموزش‌و‌پرورش را بیش از هر زمان دیگری نمایاند. حتی جوان ۳۰ ساله‌ای هم که فرق اعتراض از آشوب را نمی‌داند و در خیابان با سلاح سرد و گرم به جان و مال شهروندانش تعرض می‌کند، نشان می‌دهد در دوران مدرسه با بدیهیات هنجار‌های جامعه ایرانی جامعه‌پذیر نشده‌است. همه این‌ها تدبیر اساسی را در آموزش و پرورش ضروری‌تر از هر زمان دیگری گوشزد می‌کند.

باید به این نکته توجه داشت که هر چند اتفاقات خیلی ناگوار است، ولی اینگونه نیست که فکر کنیم اغتشاشگران تعداد کثیری از جامعه یا مخاطب نسل جوان و نوجوان هستند، ولی به هر حال حتی یک نفر هم رنج آور است؛ او هم فرزند ملت ایران و فرزند همین آب و خاک است و باید فرصت‌هایی ایجاد می‌شد و ایجاد شود تا زمینه قهرمان بودن او در زمینه مثبت برای کشور و همینطور در عرصه بین‌المللی وجود داشته‌باشد.

 

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *